Inlägg från: Grodanboll83 |Visa alla inlägg
  • Grodanboll83

För oss med bim JULI 2017

Måste ventilera mig!
    Har BIM den 17 juli.. fick igår en blödning som fortsatt idag. Inte jätteriket men kräver tampong. Är även blandad med genomskinliga flytningar. Fattar ingenting? Kan de va mensen som är 4 dagar för tidigt?
    Förstår att ingen vet säkert, men dela gärna med er av era tankar o erfarenheter. Ni vet säkert själv hur knas man kan bli av allt tänkande!
    O varför kan jag inte se bilder i folks inlägg?

• Grodanboll83
    ostbågen skrev 2017-07-14 18:12:50 följande:
    Kan såklart vara din mens som är tidig. Har haft liknande mens några gånger (alltså rätt slajmig, som att det är mens med mkt flytningar). Hur är din mens i vanliga fall? Riklig osv. Har du någon värk? 
    Mensen brukar vara rätt riklig, men kommer kanske igång imorgon. Har lite spänningarna magen, men inte ständig mensvärk. Kittlar i brösten emellan åt, men är inte ständigt öm. Tror inte jag kan hålla mig ifrån o testa imorgon på BIM-2.
  • Grodanboll83

Hade beräknad ÄL igår, men enligt ÄL stickor så är ingen ÄL på G. Kollade imorse med, men gav inget utslag. Har börjat få mer genomskinliga flytningar så tänker att ÄL bör va på G. Konstigt att inte Stickan visar ngt??

• Grodanboll83

Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"

• Grodanboll83
    Qem skrev 2017-07-29 10:17:37 följande:
    Jag skulle tolka det som positivt! Kan ju hända att det var mer positivt igårkväll. Vissa har väldigt kort tid med fullt positivt utslag! Jag fick aldrig något test som kändes 100% (fick två ganska starka, men aldrig helt lika starkt som kontrollstrecket) men blev gravid! Kör på!
    Testade igår kväll som inte visade ngt, så förhoppningsvis är det på G. Ska testa ikväll med. Hur brukar ni tänka kring att det visar positivt o sexa? Hur snabbt efter pos. Resultat måste man?
  • Grodanboll83
    NTTnh skrev 2017-07-29 12:51:46 följande:

Hej!

Jag äri dag på BIM -1. Testade idag och tycker mig se ett svagt rosa streck, eller inbillar jag mig? Kan ni också se? *vill så gärna att det ska vara sant*

Hur gör jag för att se bilderna? De kommer inte upp o flödet
  • Grodanboll83
    Mawie skrev 2017-07-29 13:37:30 följande:
    Ser också strecket!
    Vill någon berätta hur jag gör för att se bilderna?
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017