För oss med bim JULI 2017
Halloj! Bim 1 juli. Tredje försöket första barnet. Känns som det kommer gå trögt för oss.. bara en känsla :( lycka till allihopa :)
Halloj! Bim 1 juli. Tredje försöket första barnet. Känns som det kommer gå trögt för oss.. bara en känsla :( lycka till allihopa :)
Också vårt tredje försök, och vi har nästan Bim samtidigt :)
Hur gör ni med sex kring ÄL, har ni sex särskilda dagar, kör ni varje dag, eller har ni nåt annat system?
Positivt äl test? Tycker sånt är så svårt :)
Hej!
ÄL nu i helgen BIM troligtvis den 1 Juli. Negativ ÄL sticka idag. Men MKT ÄL flygningar lite blodblandade till o med. Är det ngn annan som har så?
Försök nr 3 första barnet.
Men va kuuul ???? då har du oxå lite kortare lutealfas lr?
Puff puff - vet ni alla när ni har äl?
Fattar inte.. negativa ÄL tester, inget ont i bröstvårtorna som ja brukar ha vid ÄL. Men dag 4 med ÄL flytningar o öppen livmodertapp till o från. Skulle enligt beräkningar o app ha ÄL idag/igår... deppig man blir...
Jag har inte heller mina rikliga äggviteflytningar men har öppen, mjuk och högt placerad tapp. Fick fullt utslag på ägglossningstesterna idag.
Jag rekommenderar aldrig clearblues digitala ägglossningstest. Jag fick blinkande gubbe i 5 dagar när jag försökte bli gravid med min son och den visade aldrig en fast glad gubbe, men jag blev gravid.
Skippa clearblue!!
Hej! Skulle haft ägglossning i helgen den 16/6 men ägglossningstesterna har visat negativt enda sedan tisdag förra veckan.. Äggvitsliknande flytningarna började komma torsdagkväll och har fortsatt hela helgen så förhoppningsvis har jag haft ägglossning ändå, även en molande värk i magen har jag haft.
Har testat med både clearblue och graviditetskollens "vanliga" stickor, bara negativt resultat. Skönt att jag inte är ensam om detta! Får hoppas att det har tagit sig ändå.