Inlägg från: Tickitarum |Visa alla inlägg
  • Tickitarum

För oss med bim JULI 2017

Hej, är helt ny här och har precis börjat försöka. Hade inte så jättebra koll på menscykeln, men vet vilken dag jag fick förra gången och fram till denna månaden gjorde cykeln 33dagar lång. Enligt appen jag använder ger det mig en äl idag, har gjort äl-tester sen säkert en vecka tillbaka och ingen har ens varit lite nära. Testade flytningarna i förr-förrgår och i förrgår, då var den väldigt trådig, igår inte det minsta och inte idag heller. Kan jag ha haft äl trots att testerna inte visade någonting? Har precis gjort ett till, man ser ju vart strecket ska dyka upp om man kolla riktigt jäkla noga, men så har det varit hela tiden, så ingen stegring liksom. Vad tror ni? Spökar testerna samtidigt som cykeln varierar? Jag slutade med pillerna i februari!

• Tickitarum

BIM den 14e enligt appen, men tror snarare 12e efter flytningarna, äl testerna har ändå inte visat något. Känns som en evighet ju ???? Beställde hem tidiga tester idag, 4st haha! ....ändå lång väntan!

• Tickitarum

Vill också vara med, bim 14/7! Börjat få en konstig känsla i magen emellanåt, lite som ett kittel, eller sådär när foten preciiiiiis somnat, innan det blir obehagligt liksom, fast i magen. Någon som fattar vad jag menar? Haha! Annars inget annat, inte ens lite ömma bröst.

• Tickitarum

Tog detta svaaaaaga test i morse, strecket är dock i tunnaste laget. Men nu när jag satt på toa kom två små små klumpar med blod, eller klumpar vet jag inte om man kan kalla det, såg ut som lite vävnad liksom, väldigt tunna. Vad kan detta bero på? Finns det en annan anledning än missfall? Om det nu inte är så att jag fick spökstreck på testet, men det känns mindre troligt nu när det kom blod då jag inte har bim förrän den 14e.
  • Tickitarum
    Sommaren12 skrev 2017-07-08 16:54:31 följande:

Har du tagit sönder testet? :D Det ju mycket väl vara en nidblödning. Jag hade tagit ett nytt test om ett par dagar.

Ja den är ju helt orange, hur ska jag kunna se igenom ett ministreck annars ;P jag hoppas innerligt att det var en nidblödning, men vi myste till det precis och sambon hade lite blod på sig och när jag fick ut simmarna i toaletten så kom där mer blod då också, inte mycket, men simmarna var ju rosa, festligt om inget annat. Men det kommer ju bara när jag går på toa, det är ju inte mens liksom, för då brukar jag behöva plugga igen rejält, helst två stora tampisar för att vara på den säkra sidan ;D
  • Tickitarum

I lördags fick jag ett svaaaaagt positivt gravtest, några timmar senare började jag blöda smått, och har haft småblödningar sen dess. Tog test i igår igen som var neg, idag var också neg. BIM på fredag 14/7, men tänker att det kanske varit tidigt missfall? Isåfall, ska jag räkna lördagen som första mensdag eller hur gör jag nu? Dels skönt för isåfall blir denna månaden kortare, men den kanske blir helt fel med äl? Någon som vet?

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017