För oss med bim JULI 2017
Hej!
Jag hoppar inte här jag med! ÄL 26/6 och BIM 11/7. Försökte precis som krullet tempa mig på morgonen och visade 36.1 vilket är lågt även för mig.
Hej!
Jag hoppar inte här jag med! ÄL 26/6 och BIM 11/7. Försökte precis som krullet tempa mig på morgonen och visade 36.1 vilket är lågt även för mig.
Hej!
Körde på äl-stickor denna månad som visade att jag har äl 2 dagar tidigare än vad min app förutspått (som annars brukar pricka in väldigt bra).
Ska jag flytta fram bim då också? Även om hela cykeln kan variera ett par dagar så är det väl nästan alltid 14 dagar mellan äl och mens? För det är väl tiden efter mens och innan äl som kan variera?
Vad menar ni med öppen livmodertapp?
Ingen som varit otålig och tagit ett gravtest? :)
Kanske redan skrivit i denna tråd (kollar så många haha) men testade idag Bim-4 och toknegativt :(
Jaha BIM -13, men jag undrar mest.
På vissa sidor säger de att livmodern växer från dag ett. Andra sägs det att man inte känner något föränn ägget har fäst dag 6-7..
Vad tror ni?
Har ni några känningar?