• Amanda87

För oss med bim JULI 2017

Hej tjejer!
    Här och nu hoppar jag in här! Har läst endel men långt ifrån allt och försöker hänga med framöver. 

Jag har redan en dotter på 15 månader. Vi har pratat om ett syskon men tanken var att vänta någon månad, men så blev det nog inte. Så kanske får vi ytterligare ett marsbarn...

Har haft oregelbunden mens sedan jag fick tillbaka den. Har inte heller brytt mig om när jag haft mens och därmed inte skrivit upp det. Sista mensens första dag var 14 juni i alla fall. 
    Testade ÄL-test i söndags (efter vi haft sex) och det visade utslag. Hade även sex i lördags. Så nu får vi vänta och se... nästan mer nervöst nu än med första..

• Amanda87
    Trollbecca skrev 2017-06-27 21:44:17 följande:

Jag har precis haft äl 25-26 juni så nu väntar en låång väntan innan vi vet om det tagit sig ????

Samma här...ÄL 24-25 juni. Har så oregelbunden mens med så vet inte riktigt när jag har bim...så jag får nog ha is i magen och vänta några veckor....
  • Amanda87
    Trollbecca skrev 2017-06-27 23:39:52 följande:

Jag tog ur min hormonspiral den 16 juni och har blött lite hur som helst med den det sista så vet inte heller när jag har Bim. Jag och sambon gör vårt första försök att få ett gemensamt barn. Jag har tre tjejer sen innan så detta blir nr 4.

Oj så spännande! Men då är det ändå väldigt nära inpå sen du tog ut. Har du testat på ÄL-stickor? Jag tog ut min hormonspiral 3 månader innan jag plussade med första. Så det gick överraskande snabbt. Vi får väl se nu. Inte haft något preventivmedel.
  • Amanda87

Har varit utomlands nu några dagar och hoppats på att tiden skulle gå snabbt men icke :p . Har inte alls koll på min mens och inte heller bim sedan jag fick barn förra året. Fick något utslag på ÄL-stickor vid midsommar.

Sista mensens första dag var den 14 juni. Så jag tänker att jag borde kunna göra ett test snart.. nu är det 8-9 dagar sedan.

Stort grattis till er som plussat! Vilken lycka! Har ni berättat för era partners? Hur sa ni? :D

• Amanda87

Grattis ni som plussat!!

Själv sitter jag med liiiite molande. Vet inte när jag har bim...förra mensen slutade 14juni så BORDE ha bim typ 9e eller 10e.....

Bara vänta!

• Amanda87

Krullet & kakan, grattis!!

Själv väntar jag bara in dagarna..

Finns det något grav-test att köpa i affär som ger utslag en tid innan bim? Tänker väl att jag är -4 bim (men osäker pga oregelbunden mens sedan förra grav).

Känner mig lite tung i magen och fantomsparkarna är tillbaka i magen. Haha åååh. Jag kunde känna sparkar i magen flera veckor efter förlossningen haha :p

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017