Jag bryr mig ingenting - tills det tar slut
Jag visste inte riktigt vilken rubrik jag skulle välja men missbruk är nog det jag kommer närmast, för det är vad det känns som.
Det har varit samma visa sedan tidiga tonåren och nu har jag tröttnat på mig själv. Jag kan ha en relation, alltifrån att vara gift till sexuella förbindelser där jag inte bryr mig nämnvärt om personen och tar denne heller inte på särskilt stort allvar. Nästan alltid är det jag som bryter upp av olika anledningar, det kan räcka med en "dålig magkänsla" ibland och jag tröttnar så väldigt snabbt
Sedan kommer den, den olyckliga besattheten, och jag börjar stalka personen, så pass att det nästan tar över mitt liv. T.ex. mina två senaste relationer.
Kille 1 - vi trivdes till en början ihop men jag tyckte han blev tjatig som fan och pratade om samma sak hela tiden. Jag gjorde slut, började stalka honom och hans ex osv. och tog reda på allt jag kunde om honom. Snart träffar jag:
Kille 2 - vi inleder en sexuell relation och redan efter en månad börjar jag tröttna på hur han bara pratar om sig själv hela tiden och sexet är sådär, jag avslutar med honom och blir som besatt igen.
Under tiden har kille 1 hört av sig repeterade gånger för kontakt men jag kunde inte bry mig mindre, fast jag bara några månader tidigare varit som besatt av honom och i stort sett känt mig olyckligt kär.
Jag är en tjej som ser väldigt bra ut, är framgångsrik karriärmässigt och är självständig i övrigt och har inga problem alls med att "hitta personer" för sex, att dejta, inleda seriösa relationer med om jag vill - men jag älskar att vara singel/själv (egentligen), men när det blir såhär så känns det som tvärtom?
Vad är det för fel på mig?