Inlägg från: Cutiemommy |Visa alla inlägg
  • Cutiemommy
    princess77 skrev 2017-06-24 17:26:51 följande:

Vilka härliga nyheter!!

Här lutar det åt Oscar om det är en kille och antingen Agnes,Ella,Sigrid eller Emma om det är en liten tjej.

Vilket tjejnamn tycker ni passar bäst ihop med Albin?

Elle :)
  • Cutiemommy
    princess77 skrev 2017-06-24 17:26:51 följande:

Vilka härliga nyheter!!

Här lutar det åt Oscar om det är en kille och antingen Agnes,Ella,Sigrid eller Emma om det är en liten tjej.

Vilket tjejnamn tycker ni passar bäst ihop med Albin?

Elle :)
  • Cutiemommy
    Samantha85 skrev 2017-06-24 22:52:21 följande:

Hej! Tack för svar! Jag ska fatta mig kort. Jag har enligt läkare ett pågående missfall..så har varit fruktansvärt ledsen idag. Vet att fler här inne varit med om missfall tidigare och det ger mig hopp om att hoppa på tåget igen när allt har lagt sig..jag önskar er alla ett stort lycka till på er resa mitt bf ..stor kram till er alla

Usch va hemskt :( vilken vecka var du i? Har du fått komma in och göra ett vul? :(
  • Cutiemommy
    Gurkan25 skrev 2017-07-01 19:47:54 följande:

Hej alla! Har RUL 25 juli och undrar om alla får veta kön? Vill väldigt gärna få veta!

Hur är ni? Vill ni ta reda på det eller vill ni ha en "överraskning" när barnet föds?:)

Jag vill ta reda på kön men ingen i familjen vill det varken min man min familj eller hans så blir lite svårt men tycker det är aå jobbigt att hålla mig så kommer nog ta reda på det själv :)
  • Cutiemommy

Hur går det för er alla? Jag mår fortfarande illa och har börjat få ont i nedre delen utav ryggen :(

• Cutiemommy

Någon som vet vad som händer efter RUL? får man något mer ultraljud eller är det endast rul?

• Cutiemommy

JAg vaknade av mycket ryggvärk som strålade mot magen inatt. Är detta någon fara eller är det foglossning? Blir så orolig :(

• Cutiemommy
    vasg skrev 2017-07-05 19:06:18 följande:

Foglossning eller växtvärk förmodligen <3

Jag hoppas det :( första graviditeten så blir så himla orolig smärtan var verkligen plågsam
  • Cutiemommy

Hur går det för er? Vilken vecka är ni i nu och är det någon som har RUL snart eller har haft? :)

Svar på tråden Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL