Inlägg från: Anonym (EK) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EK)

Hur många har ni haft sex med?

Jag är 34 och har legat med ca 20st. Låg runt lite ett tag och jag ångrar det. De jag inte ångrar är nog bara 7 stycken. Jag var ung och dum. Då jag var 18-19 hade jag en skev bild av vuxenvärlden (hade dåliga vuxna förebilder). Trodde att vuxenlivet inne bar fester, sprit, ligga och röka. Jag gjorde allt det för jag trodde att det var så man skulle göra. Hade jag istället gjort vad jag innerst inne viljat hade jag inte rökt, legat med killar jag inte har känslor för, festa och druckit. Jag hade hellre haft filmkvällar med kompisar och dejtat killar och om det uppstår känslor ha sex när det känns rätt. Där och då är det bara 7 som jag känner att det är killar jag haft rätt kemi med och lite mer känslor än vänskap. 

Jag själv kommer verkligen vara bättre förebilder för mina barn än vad min mamma var. Ska prata mycket ket om samtycke, skydda sig, att man inte behöver ha sex, bättre att vänta tills det verkligen känns rätt osv... Sen kan jag bara hoppas att dom lyssnar på sina egna känslor. Det är okej vänta med att ha sex, men vill dom ha sex och prova olika partners så är det inte heller fel. Så länge det känns rätt för dom och de använder skydd.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?