Kan inte sluta tänka på henne!
Det smärtar att läsa de där för jag befinner mig i samma situation, skillnaden är bara tidsmässigt. Han lämnade mig för lite mer än 1 månad sen fast vi har inte träffats på 2 månader. Vissa dagar är tuffare än andra, igår var en bra dag, idag är en dålig dag.
Tankarna stormar iväg & jag går runt med en klump i magen. Vad förväntar man sig av ett ex egentligen? Jag hoppas ju att mitt ex ska höra utav sig men de känns långt borta. Han lämna mig dessutom på sms, har inte brytt sig nämnvärt efter om inte jag har kontaktat honom, vilket jag försöker undvika. Jag vet inte vad jag ska ge dig för tips.. tid, träffa vänner & sysselsätta dig med sånt som må bra. Jag vet att de är inte svaret man vill höra för man letar efter andra sätt att bli kvitt smärtan. Jag vänder ut & in på mig själv många gånger också. Men tror du läker snabbare om du accepterar, sätter dig själv framför ditt mående, tänker vill jag må såhär? Ska en annan människa få äta upp mig inombords som ändå valt att gå & som ändå inte vill ha mig? Är den personen värd min energi då?
En människa som vill vara en del av ditt liv ser till att finnas där. De är dom man ska ta till vara på. Jag tror när du läkt ordentligt så kommer de finnas en ännu bättre som väntar runt hörnet. :)