Inlägg från: Anonym (Min tjej och jag!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

EnAnonumius skrev 2017-04-10 00:25:10 följande:
    Du kommer inget vart med falska/äkta smicker på mig.
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:13:12 följande:
      Jag gör aldrig något förhastat eller dumt. Och kommer inte såra henne eller någon annan.

Fick förresten SMS från henne nu...
    Ursäkta? Men du skiter i att läsa vad som står?

Läs om läs rätt, i stället för att hitta på egen text och sedan svar på det påhittet.
    Ditt svar har inget analogt med det jag skrev.Men vad bra då. Det här inte hit om hennes fitta är fantastisk.

Du gjorde en kuk vs bröst jämförelse. Totalt irellevant jämförlse då brösten inte är ett könorgan.

Du kom med en jämförelsen, bröst vs kuk, som bevisar ju bara att du saknar innehåll mellan öronen.

Stor kuk = hög status. Stora tuttar = hög status.
    Så tänker jag. Min stora kuk ska matchas med ett par stora tuttar.
    Lika barn leker bäst, eller vad det heter.
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-04-10 00:39:30 följande:
    Är du verkligen 30 bast? Du låter som en omogen tonårskille. Blir mörkrädd när jag läser dina inlägg. Har du missat allt vad mognad heter? Min väninnas tonårsgrabbar är mognare än vad du är. 
    Jag är lite över 30 och brösttokig. Röstar du på vänsterpartiet?
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-04-10 00:53:31 följande:
    Nu kommer alla frågorna. Jag ska hjälpa dig med resten.

Röstar du på vänstern? Nej, och har aldrig gjort. 

Är du feminist? Ja. 

Röstar du på SD?`Nej. 

Vill du ha ökad invandring? Nej. 

Hatar du män? Nope. 

Har du själv små bröst? Nej. 
    Tack. Ska sova nu. Det här kommer inte gå, snart vår/sommar och många stora bröst som tittar fram i solen på stränder och andra platser...

Svår situation. Tänk om hon vill ha större bröst? Måste på något sätt ta reda på det. Kanske ska prata med hennes vän? Kommer bra överens med hennes bästa vän. Vore hemskt om hon träffar annan och skaffar sillisar med den.

Som sagt, tjejen har en öppensinnad kompis som jag har lätt att prata med ochg jag ska ta ett "tuttsnack" med henne.

Tänk om jag gör slut och sen ser henne med solikontuttar tillsammans med en annan.

Hemska tanke...får inte hända...

Måste helt enkelt undersöka alla möjligheter till förstoring!

Som sagt, tjejen har en öppensinnad kompis som jag har lätt att prata med ochg jag ska ta ett "tuttsnack" med henne.

Tänk om jag gör slut och sen ser henne med solikontuttar tillsammans med en annan.

molly50 skrev 2017-04-10 18:43:34 följande:
    Och hur tror du att din tjej kommer att reagera om/när hon får veta att du har pratat med hennes kompis om din tjejs bröst?
    För hennes kompis kanske inte håller tyst om det.
    Och då kanske din tjej lämnar dig. 

Jag hoppas att din tjej gör det,i så fall,och hittar en annan kille och förstorar dem för hans skull.
    Då kanske du skulle inse att du inte har hjärnan på rätt ställe.
    Övertolka inte. Hon är öppensinnad (och även lite snuskig), skullle kunan fråga henne vad som helst. En "grabbig" tjej.
    molly50 skrev 2017-04-10 18:48:53 följande:
    Om du är så bröstfixerad att du t om är beredd att dra in din tjejs kompisar för att få din tjej att göra om sig till den du vill att hon ska vara så har du betydligt större problem än att din tjej har små bröst.

Sök hjälp!

Ska träffa min flickvän om en stund.
    Måste programmera om huvudet om jag kan, men kan inte släppa "silikonspåret".
    Kollade på en fin klinik och det kostar cirka 60 000 kronor, något jag betalar. Ha en skön kväll,jag ska i alla fall ha det skönt!

Lord Hans skrev 2017-04-11 06:41:04 följande:

Man kan åtminstone av den här tråden dra slutsatsen att grundskolan fick räcka för din del. Var du dessutom drogmissbrukare under tonåren?

Är 32 år och har inte använt droger och dessutom slutat röka. Dessutom är jag ostraffad! Lätt för er i tråden att säga att tuttarna bara är en detalj när ni själva eller er partner har bra tuttar!

Tycker jag är att kasta sten i glashuset!

Träffade min flickvän igår och vi hade en underbar kväll och natt! Knullade både igår och imorse!

Men jag saknar något på henne och det är ett par välfyllda bröst!
    Anonym (alle) skrev 2017-04-11 22:07:49 följande:
    Du är runt tolv mognadsmässigt. Det märks inte bara på din fixering, utan hela sättet som du skriver och uttrycker dig.

Som någon skrev innan, det är ett mirakel att du ens hittar en tjej som vill vara med dig.
    Brukar få höra att jag e snygg..
    molly50 skrev 2017-04-12 12:03:21 följande:
    Precis. Och sättet han beskriver hennes underliv på osv.
    Så antingen är han väldigt omogen eller så älskar han henne inte och ser henne som en knulldocka.
    Eller en kombination av båda.
    Ja, ja. Är säkert omogen. Vi bråkade som satan igår så det kanske löser sig på det vanliga sättet. Alltså, vi kanske gör slut.

Att hon inte själv kan ta upp det där med brösten när man kan får det ordnat...

vi bråkade inte om tuttarna...
    molly50 skrev 2017-04-14 12:42:33 följande:
    Men hon kanske är nöjd själv och inte vill få det ordnat? Har du tänkt på det?

Ja,du beter dig i alla fall väldigt omoget.
    Hade du brytt dig om henne och inte hennes bröst så hade du inte ens övervägt att utsätta henne för att operera in silikon med alla de risker det innebär.
    Ska aldrig utsätta någon för något.

Men tror det är många storbystade kvinnor som svarar i tråden...
    Zfinx skrev 2017-04-14 20:48:53 följande:

Hur gammal är du? Fem år?

Är det allt du tänker på så kan hon nog träffa nån trevligare.

Svar: 32 år.

Och har mer och mer insett att jag måste ha en tjej med stora tuttar, annars blir det fel...

CarinaL26 skrev 2017-04-15 11:58:10 följande:

Att TS är omogen är det inget snack om. Däremot är det faktiskt lite intressant att se hur hårt åtgången TS blir jämfört med en annan tråd där TS (en tjej) har en kille som hon älskar men hon saknat ett större organ.

Jag har stor. Har hon stora bröst kan hon å ja bli perfekt tillsammans. Åh, saknar ett par guppande å stora tuttar att suga på...
    Anonym (Preferenser) skrev 2017-04-15 12:21:32 följande:

Det är olika preferenser och påverkar både attraktion och hur skönt det är att ha sex. Sex är inte bara knulla utan som man är läckert att leka med ett par stora bröst. Mitt ex hade 85 F och min nuvarande har 80 B. Min nuvarande har iof fina bröst och större än ts bröst (mindre än så skulle påverka hur tänd jag blir) och har finare stjärt än mitt ex. Men saknar ha de stora fylliga guppande över mitt ansikte. 

Tack tack! Du förstår det här med tuttar å hur viktigt det är...
    NomenNescio skrev 2017-04-18 14:46:48 följande:
    Skulle personligen gissa att en live-doll eller femmebot vore något för dig?

Där kan du designa deras utseende precis som du vill, och personlighet behöver ingen plats alls.
    Nja, snart är det sommar och då ska jag hänga på stranden och spana in bystiga tjejer...
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 19:38:33 följande:

Är det tjejen eller brösten du tänder på? Om det är brösten har du valt fel tjej. Tänder du på tjejen kvittar brösten.

Är du ännu en storbystad tjej som menar att tuttarna inte har betydelse?

Åh, skulle vilja Swisha över 60 000 till henne och bara skriva "Bröst" som meddelande....
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 19:38:33 följande:

Är det tjejen eller brösten du tänder på? Om det är brösten har du valt fel tjej. Tänder du på tjejen kvittar brösten.

Är du ännu en storbystad tjej som menar att tuttarna inte har betydelse?

Åh, skulle vilja Swisha över 60 000 till henne och bara skriva "Bröst" som meddelande....
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!