Anonym (S) skrev 2017-04-09 23:27:28 följande:
Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:03:10 följande:
Ja, kanske ska pausa henne ett tag..
Att du har problem med hennes små bröst må vara ytligt, men man har olika preferenser. Köper det där. Alla gillar olika. Men det som är direkt nedlåtande är ovanstående inlägg.
Nej, du ska inte få in henne på silikontuttar. Du ska inte ens nämna det. Hon kanske önskade att du vore annorlunda till kroppsbyggnad eller mer eller mindre hårig. Men inte fan säger hon det, för hon älskar dig för den du är och fattar att det inte går att påverka hur som helst och heller inte vill att du ändrar dig för hennes skull. Om hon av nån anledning själv tar upp det bör du ställa dig en fråga: Säger hon så eftersom hon uppfattat att jag gillar stora tuttar och känner att hon inte duger? Dessutom ska du OAVSETT svar på den frågan komma fram till att du älskar henne som hon är. Även med obefintliga tuttar. Om hon inte tar upp det själv kan du fortfarande ställa dig samma fråga: Älskar jag henne och vill jag vara med henne vare sig hon vill ha större tuttar eller är nöjd? Kan du inte komma fram till att du vill vara med henne oavsett tuttstorlek bör du hitta en annan kvinna i ditt liv omedelbart, trots att du i övrigt är nöjd. Även om hon faktiskt skulle kunna tänka sig större tuttar. För ingen vill känna känslan att "han vill bara vara med mig för att jag också vill ha större tuttar, hade jag inte velat det, hade han inte velat ha mig..."
Jag gillar killar utan hår på kroppen. Inte fan kräver jag att mina män går och gör en permanent hårborttagning för att jag ska vilja vara med dem!! Jag får leva med det eller vara singel tills jag hittar en relativt hårlös snubbe.
Prioritera rätt: Respekt till henne först. Dina preferenser sen. Går det inte att förena får du hitta en ny tjej.
(Och vad gäller bröst... Jag har e-kupor och jag har funderat många gånger på att förminska dem. Fan vad skönt det vore att kunna gå utan BH. Att kunna träna utan att behöva två sport-BH för det rätta stödet. Att kunna ha skjortor som inte glipar mellan tuttarna osv. Min vännina däremot hade bröst som din tjej. Obefintliga. Hon opererade in nåt i stil med B- eller C-kupor. Var nöjd i några år innan hon faktiskt valde att plocka ut dem igen och vara sig själv. Hon har aldrig ångrat något av ingreppen, inte det om att ta ut dem heller. Hon var 26 när hon plockade ut dem.)
Jag kan hantera detta på rätt sätt och tänker inte tvinga på någon sillisar.
Älskar bara stora och mjuka tuttar.