Inlägg från: Anonym (alle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alle)

Min tjej har "inga" bröst!!

Finns gott om män som inte har några snoppar att tala om. Kvinnor antingen accepterar det eller går vidare.

Men jag har svårare att förstå att man dumpar pga bröst faktiskt. Det påverkar inte sexlivet på något sätt, utan är mer en estetisk sak. Som att föredra ljust eller mörkt hår, och sådant brukar kvitta när man blir förälskad.

Men silikon är långt ifrån alltid bäst. Det är det ingrepp som har störst andel inrapprterade biverkningar och problem, och en hel del får brösten förstörda för alltid.

• Anonym (alle)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 21:05:18 följande:

Min är en bra bit över medellängd. Kanske ska gå i bröstterapi?

Mitt ex stora och fina spökar för mig. Älskade att knåda dem...

Äsch, knåda Hennes mage eller lår istället om det är där skon klämmer. Bröst är hud, fett och mjökkörtlar.

Mjölkkörtlar har hon garanterat. Och gillar du att knåda fett och hud så har vi ofta sånt på andra ställen på kroppen med
  • Anonym (alle)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 21:44:31 följande:

Förstår dig. Tänkte att det där med bra bröst skulle bli något underordnat med tiden, men kan inte släppa det.

Jag är knäpp och hon är fin, borde släppa det där.

Du har aldrig funderat på att släppa henne till en man som älskar och bryr sig om henne tillräckligt för att inte utsätta henne för fara för att tillfredsställa sina egna fetischer?
  • Anonym (alle)
    Anonym (Omvänt) skrev 2017-04-10 09:12:43 följande:

För mig har det gått åt  andra hållet. Jag sällskapade tidigare med en tjej med väldigt små bröst. Jag var attraherad av henne, men hon var oskuld och vi hade inte sex. Nu är jag gift och min fru har fina stora bröst, vilket jag finner otroligt attraktivt. Antagligen hade det funkat också med mitt ex, men det är lite svårt att tänka sig sex med en kvinna med små bröst nu när jag har fått pröva på stora. Jag har inte så lätt att komma alla gånger och då upplever jag att det är brösten som får det att gå över gränsen, att få ta på dem rejält eller att bara känna dem nudda mig när hon rider.

Haha, seriöst??
  • Anonym (alle)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 11:46:06 följande:

Svår situation. Tänk om hon vill ha större bröst? Måste på något sätt ta reda på det. Kanske ska prata med hennes vän? Kommer bra överens med hennes bästa vän. Vore hemskt om hon träffar annan och skaffar sillisar med den.

Nu börjar du faktiskt bli obehaglig.

Du ska alltså infiltrera hennes vänner för att sätta press på henne den vägen att genomgå en operation för din skull.

Har du ingen skam någonstans? Fasen, finns det verkligen folk som du Kräks

Problemet ligger hos dig. Låt henne leva i fred.
  • Anonym (alle)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-10 13:36:40 följande:
    Utan bröst inget patteknull. så det påverkar mycket.
    Sluta titta så mycket på porr, och ägna dig mer åt riktig sex. I så fall vet du att patteknull är inget folk i allmänhet sysslar med. Av alla grejer folk testar brukar det gå bort bland det första...
  • Anonym (alle)
    Anonym (Q) skrev 2017-04-10 15:15:43 följande:

Det här är väl ändå inte äkta utan en motvikt till tråden längre ner, om hon som "törstar efter en stor"...någon som vill se hur svaren utfaller om det istället är en man som är missnöjd med sin kvinnliga partners attribut, och suktar efter sitt ex utrustning.

Det ena har en direkt inverkan på sexuella känslan. Det andra är en estetisk preferens.

Mao - problem med liten kuk går att jämföra med att exempelvis ha fått problem med slidmuskler efter, låt säga, förlossning så att ingen friktion finns under samlag.

Storlek på bröst är lite mer huruvida man gillar långa/korta partner eller någon med lite under- eller övervikt
  • Anonym (alle)
    Anonym (Utlandssvensk) skrev 2017-04-10 18:03:54 följande:

Hahaha du ar en go gubbe du!

Det ar absolut inget fel pa dig. Jag alskar ocksa stora pattar. Hade en gang en flickvan men "stekta agg". Fy fan vad trakigt! Min forra fru hade ocksa sma och fula pattat. Men nya fru darimot har harligt stora pattar som ar skit goa att knulla.

Givetvis ska snacka lite forsiktigt om brost och se vad hon sager. Hon kanske vill ha silikon tuttat hon med.

Jag forstar ditt problem till 100%. Det ar bara silikon som galler. Det vore ju som att traffa sin dromkvinna och hon sager att nu far du aldrig mer dricka ol eller sprit. Hur kul skulle det vara!?

Stackars tolvåring:)
  • Anonym (alle)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-11 19:52:16 följande:

Är 32 år och har inte använt droger och dessutom slutat röka. Dessutom är jag ostraffad! Lätt för er i tråden att säga att tuttarna bara är en detalj när ni själva eller er partner har bra tuttar!

Tycker jag är att kasta sten i glashuset!

Träffade min flickvän igår och vi hade en underbar kväll och natt! Knullade både igår och imorse!

Men jag saknar något på henne och det är ett par välfyllda bröst!

Du är runt tolv mognadsmässigt. Det märks inte bara på din fixering, utan hela sättet som du skriver och uttrycker dig.

Som någon skrev innan, det är ett mirakel att du ens hittar en tjej som vill vara med dig.
  • Anonym (alle)
    molly50 skrev 2017-04-12 09:08:09 följande:
    Varför blev du tillsammans med henne från första början när du visste att du vill ha en tjej med stora bröst?
    Storleken på brösten är ju något du borde ha sett på en gång,innan hon tog av sig kläderna.
    Jag tror inte att du har några känslor för henne.
    Du ser henne bara som en knulldocka och inget annat.
    Tyvärr tror jag att du har rätt.
    Så ofta som han använder ord som "knulla" och "pattar" (eller åtminstone sättet han säger det på). Män i allmänhet använder inte sådana ord om flickvänner de verkligen älskar, bryr sig om och ser som människor. De använder sådana ord om tjejer de bara vill sätta på.
  • Anonym (alle)
    Anonym (Tärnan) skrev 2017-04-19 14:31:09 följande:

Det här är ju ofta ett väldigt känsligt ämne. Tror du att hon själv har stora komplex över sina icke-befintliga bröst (med största sannolikhet har hon det)? Eller verkar det som om hon inte bryr sig? Har hon själv sagt något om sina bröst (bra eller dåligt)? Om jag var i din sits skulle jag föra det på tal om en bröstförstoring men då själv pröjsa för den alt. betala minst hälften. Typ ge henne en bröstförstoring i present (förutsatt att hon själv vill det).

Det kan bli huuuur fel som helst.
    Läs inläggen från tjejer här så märker du att det är bland det dummaste han kan göra. Absolut dummaste!
    Jag tror att det bästa han kan göra är att göra slut och låt henne få en man som är bättre för henne.
  • Anonym (alle)
    Anonym (Tärnan) skrev 2017-04-19 14:57:12 följande:
    Ja, fast jag som är kvinna själv är väl medveten om att många av kvinnligt kön har komplex för sina bröst, framförallt om de är pyttesmå (d.v.s. typ obefintliga som TS beskriver) eller väldigt asymmetriska. Det kan mycket möjligt vara så att hon själv har stora komplex och gärna skulle vilja förstora sina bröst men aldrig tagit tag i det eller inte haft råd. Med lite uppmuntran från TS kanske hon vill det. Det kan göra både henne och TS lyckligare och lyckligare tillsammans. Han får ju dock lägga fram det på ett snyggt sätt.
    Komplex blir knappast mindre av att ens pojkvän visar att han är missnöjd med din kropp. Bästa sättet är att jobba med sig själv och även hitta någon som tycker om dig för den du är.
    Att operera bort komplex för att blidka en man är aldrig att rekommendera. I synnerhet en man som TS, som beskriver kvinnors kroppar på jäkligt äckligt sett med ord som bara småpojkar använder.

Anledningen till att vissa har komplex beror just på sådana som TS. Antar att man då ska uppmuntra det genom att ge honom rätt? Eller vad var din tanke?
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!