Inlägg från: Anonym (avsluta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (avsluta)

Min tjej har "inga" bröst!!

Är det viktigt för dig med större bröst tycker jag inte du ska lägga mer tid i det här förhållandet, både för tjejens och din egen skull.

För mig personligen verkar det lite knäppt att skillnaden mellan att tända på någon och inte skulle vara ett par påsar silikon men vi har olika fetischer. Det är inget fel i att ha en stark smak för något visst utseende och det vore dumt att investera i ett förhållande där du själv känner att detta är ett problem redan från början. Själv tänder jag inte på rödlätta eller långa killar så varför skulle jag dejtat någon sådan liksom. (En annan femma är att min man efter tjugofem år inte har ett utseende jag skulle fallit för när jag träffade honom.)

Vad gäller att erbjuda implantat - nä - en självförsörjande trettioåring hade själv gjort detta om hon haft intresse av det innan. (De tjejer jag vet som gjort implantat jobbar typ i grönsaksplocket på ica och på vårdhem, knappast några höginkomsttagare.) Mer troligt att hon skulle bli arg och ledsen än tacksam om du föreslog det.

• Anonym (avsluta)
    Anonym (Jeez) skrev 2017-04-10 14:13:03 följande:

Tyvärr är det extremt många killar som tror att små bröst är oerogena, och ägnar dem noll uppmärksamhet. Testa att ge dem den uppmärksamhet de förtjänar för att ge HENNE njutning. Du kanske ändrar dig. 
    OT Faktum är annars att bröst inte behöver vara erogena zoner för en kvinna. Själv har jag en (medfödd och tämligen hängig) H-storlek och har aldrig haft någon känslighet i brösten; känner mindre av smekningar där än säg på vaderna.
    Anonym (OST) skrev 2017-04-10 13:46:41 följande:
    Jag fattar inte, tänder på tjejen eller inte, det har väl inte med brösten att göra?
    Jodå, visst kan det påverka för den som har en sexuell preferens för visst bröstutseende. Ingen skillnad mot andra preferenser. Rent genetiskt är män förmodligen inte programmerade att tända särskilt på bröst, det framgår av äldre erotiska beskrivningar där man ofta talar om höfter och rumpa, medan fina bröst nämns på samma nivå som fina ögonbryn eller händer. Men vare sig  en preferens för visst bröstutseende är inlärd eller ej så finns den där och påverkar. Skulle du säga samma sak till någon som inte tänder på en tjej pga något annat i utseendet? "Fel" längd, hudfärg, kroppsform, muskelmängd, gångstil, kroppslukt kanske, för den egna smaken?
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!