Min tjej har "inga" bröst!!
Är det viktigt för dig med större bröst tycker jag inte du ska lägga mer tid i det här förhållandet, både för tjejens och din egen skull.
För mig personligen verkar det lite knäppt att skillnaden mellan att tända på någon och inte skulle vara ett par påsar silikon men vi har olika fetischer. Det är inget fel i att ha en stark smak för något visst utseende och det vore dumt att investera i ett förhållande där du själv känner att detta är ett problem redan från början. Själv tänder jag inte på rödlätta eller långa killar så varför skulle jag dejtat någon sådan liksom. (En annan femma är att min man efter tjugofem år inte har ett utseende jag skulle fallit för när jag träffade honom.)
Vad gäller att erbjuda implantat - nä - en självförsörjande trettioåring hade själv gjort detta om hon haft intresse av det innan. (De tjejer jag vet som gjort implantat jobbar typ i grönsaksplocket på ica och på vårdhem, knappast några höginkomsttagare.) Mer troligt att hon skulle bli arg och ledsen än tacksam om du föreslog det.