Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Min tjej har "inga" bröst!!

Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:03:10 följande:
    Ja, kanske ska pausa henne ett tag..
    Du skall nog leva singel tills du lär dig att släppa ditt EX och hennes d-kupa. Det är så otroligt tydligt att du inte kan hantera att du inte får klämma på din f.d tjejs d-kupa.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 23:52:55 följande:
    Ok, men du kan inte veta hur han hade tänk om du vore platt och har verkar ha större än 5 cm??
    Lägg ned att trycka in dina tankar och idéer på andra bara för att ni har det gemensamma att ha en "kuk mellan benen". 

Och JA, jag hade sagt samma sak om det hade varit en kvinna. Finns inget som är så okvinnligt och omanligt att sitta och använda subjektiva smaker som allmängitlig fakta.
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 23:42:26 följande:
    Ja, och jag är knäpp som tänker som jag gör. Exet hade så fina tuttar, men blev ett psykfall med åren som jag inte kunde hantera.

Men tänk samtidigt om din man hade 5 cm mellan benen. Du hade kanske resonerat som jag då..
    Du jag hade hellre varit ihop med en man med 5cm kul som hade intelligens och begriper att smaken är som baken tudelad.

Än att vara i hop med dig som försöker trycka på att andra tycker och änker lika dnat som dig och dra sig inte för att använda skitarguments teknik som "extrema ytterligheter" för att man är så otrolig desperat och inte klara av att stå för sina egna preferenser utan försöker via diverse skitargument påtvinga andra till deras låga nivå.

Jag tycker DU skall lämna din flickvän så hon kan hitta en äkta man som har innehåll mellan öronen och inte enbart tänker med det lilla huvudet som sittter mellan benen.

• EnAnonumius
    Anonym (M) skrev 2017-04-09 22:17:02 följande:
    Mycket bra skrivet!
    Tackar...Glad
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:38:03 följande:
    Ok, vi vänder på det. Har du legat med kille med mikropenis?

5 cm-snopp...
    Ursäkta.. Sedan när blev kvinnans bröst ett könsorgan? Visserligen har vi små hål i bröstvårtorna men det är för att mjölken skall komma ut där. Men du kankse tror att man skall kunna trycka i n kuken där och det är där man skall knulla en kvinna?

När man knullar så använder vi kvinnor fittan inte våra bröst för att "ta emot en kuk".
    Så din jämförelse är inte användbar alls. Då bröst är inte könsorgan.
    Så skall du jämföra något kom med intelligenta adekvata jämförelser.

• EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:15:42 följande:
    Det tycker jag med om man gör det på precis exakt rätt sätt.
    Tänk om jag skulle ge henne ett presentkort hos plastikkirurg?
    Någon borde ge dig ett presentkort till en psykolog.
  • EnAnonumius
    Anonym (Amy) skrev 2017-04-09 23:51:58 följande:
    Visa tråden för henne ts, så behöver du inte fundera över hennes bröst mer,då hon lär lämna dig direkt.
    PlusSkål
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:13:12 följande:
    Ta det lugnt kära du.
    Du kommer inget vart med falska/äkta smicker på mig.
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:13:12 följande:
      Jag gör aldrig något förhastat eller dumt. Och kommer inte såra henne eller någon annan.

Fick förresten SMS från henne nu...
    Ursäkta? Men du skiter i att läsa vad som står?

Läs om läs rätt, i stället för att hitta på egen text och sedan svar på det påhittet.
    Ditt svar har inget analogt med det jag skrev.
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:15:45 följande:
    Jag är bekant med fittan och hennes är fantastisk...
    Men vad bra då. Det här inte hit om hennes fitta är fantastisk.

Du gjorde en kuk vs bröst jämförelse. Totalt irellevant jämförlse då brösten inte är ett könorgan.

Du kom med en jämförelsen, bröst vs kuk, som bevisar ju bara att du saknar innehåll mellan öronen.

Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!