• lessman

ensam hela libet

ja ingen ville vara med mig ens som barn.

• Svar på tråden ensam hela libet
  • Fb37fg23

Men nån brydde sig åtminstone tillräckligt mycket för att föda dina två döttrar utan att ens ligga med dig. Alltid nåt...

• lessman

självinsemination kallas det för o jag orka r inte dra igenom alla detaljer igen, hon bara utnyttjade mig.

• NomenNescio

Dina inlägg om kvinnor har ju inte alltid varit jättetrevliga, så att säga. Du tror inte att det kan bero på det?

Det är ju en deal breaker för de allra flesta

• lessman

jag fick ju aldrig nånsin chansen att vara med ngn kvinna på 35 år du tror i nte att allting bottnar i det kanske  att jag aldrig dög åt ngn?

• NomenNescio
    lessman skrev 2017-04-10 03:45:09 följande:

jag fick ju aldrig nånsin chansen att vara med ngn kvinna på 35 år du tror i nte att allting bottnar i det kanske  att jag aldrig dög åt ngn?

Tyvärr är det inte så ovanligt. Det finns många män och kvinnor därute som har svårt att hitta någon att duga för. Men de flesta av dem ser det inte som en legitim anledning att på nätet eller andra ställen uttrycka nedsättande generaliseringar om andra människor.
    Kärleken är inte lätt. Inte för alla andra heller, om du trodde det. Om det nu är kärlek som du letar efter. Är det sex du letar efter bör du påminna dig om att sex med en annan människa aldrig är en mänsklig rättighet, och således ingenting som man har rätt att bli arg på andra över.
Svar på tråden ensam hela libet