Inlägg från: legalisera nu |Visa alla inlägg
  • legalisera nu

Hjälp! Misstänker marijuana rökning

Hej! Innan jag ger dig några råd, vilket jag om någon kan göra. Då jag har brukat, missbrukat samt självmedicinerat med Cannabis (och en lista substanser som bokstavligt skulle ta för långt tid att skriva ut helt enkelt. Lättare att säga att det enda jag INTE tagit är Crack samt Ice (Kristslliserat metamfetamin eller crystal meth som det heter på engelska..) Sen jag var 14år. Och vet hur min farsa gjorde.. Vilket var motsatsen till hur han borde gjort, i princip.. Jag har alltid varit ganska smart när det kommer till mina olika bruk, kollat upp all information som finns innan, testat droger med EZ-testers (Lagliga tester för att exempelvis kunna se så ett preparat verkligen är det som det ska vara, hur rena de är osv. Finns två andra sorters tester förutom EZ's..). Detta med en självdisciplin få nog har. Så har jag klarat mig. Men har fler döda vänner än jag kan minnas, vilket är extremt tragiskt..

Så tillbaka till din fråga. Eller min motfråga snarare; Hur gammal är du (Jag är 34) samt, vad är din erfarenhet utav Cannabis. Är det din 17årige eller 18årige? Hur är er relation..? Är du en sträng och strikt far ellet är ni mer som kompisar? Skulle du sägs att dom beter sig som den ålder de är i, äldre eller yngre..? Sist men inte minst. Vad är din inställning till Cannabis (inte droger. CANNABIS. Inget annat, tack).

Anledningen till detta är för jag måste veta på vilken "nivå", jag ska formulera mig på. Och ge dig så bra och anpassade svar jag kan.

Med bästa hälsningar

"Johan"

Svar på tråden Hjälp! Misstänker marijuana rökning