STHLMivf17 skrev 2017-05-04 18:24:47 följande:
Så spännande!!
Om du blir överstimulerad tror jag att de antingen avbryter eller tar ägglossningssprutan tidigare. Det är så jag minns förklaringen, men jag kan ha fel. Kolla imorgon när du tar blodprovet vad som händer. Vår dos är ju satt på lägsta så du behöver nog inte oroa dig. Det verkar vara lite "prestige" i att ha noll antal överstimulerade patienter :)
Mensen är definitivt på G, hade lite blodiga flytningar igår, inget idag, men säkert imorrn eller lördag. Hoppas på imorrn så att vi kan komma igång nån gång och få det överstökat ;)
Har skickat in blodprovet imorse med expresspost . Har 10 mil enkel resa till kliniken så dom tyckte att jag kunde skicka det på posten istället för att åka hela vägen imorgon när jag ändå förmodligen måste dit på måndag oxå på ul. Dom ringer imorgon fm/dag för att meddela hur provet set ut... håll tummarna åt mig att de ser bra ut! :)
Spännande att mensen snart är igång, det betyder att du oxå får börja med sprutorna snart!! Så skönt. Kommer gå bra! :) min sambo har fortfarande sprutorna på mig, vågar inte själv fast ja vet nu att de inte gör ont. Haha :)
Och imorse tog han blodprovet på mig oxå, fick hämta grejer på vårdcentralen så gjorde vi de imorse innan jobbet. Smidigt att ha en karl som jobbar inom vården i dessa sammanhang måste ja säga :)