Letrozol
Har börjat min första omgång letrozol och hoppas på att under ska ske och att de blir ett syskon.
Någon mer som nyligen börjat el håller på?
Har börjat min första omgång letrozol och hoppas på att under ska ske och att de blir ett syskon.
Någon mer som nyligen börjat el håller på?
Ingen som använder/använt sig av detta?
Får inte ägglossning. Fick pergotime förut å fick då ägglossning men sent i cykeln. Men den finns ju inte mer. Hoppas detta ska hjälpa.
Har försökt i två år nu. Har en dotter på fyra år.
Ja de är inge vidare.
Får mens men väldigt varierande långa cyklar.
Får ingen vidare hjälp heller eftersom vi har en dotter redan. Men håller tummarna ny att detta hjälper.
Har fått till svar att eftersom vi fick första barnet så enkelt så är vi inte första prioritet. Fått till svar att vi får söka privat annars.
Hann bara äta pergotime en gång å då fick jag ägglossning men senare än vad min läkare hade sagt men fick utslag på ägglossningstest och kände i kroppen att de va något.
Har nu ätit första kuren letrozol så får vi se om en vecka om de blir någon ägglossning.
Har mest haft mail kontakt med en läkare å bara fått varit en gång å tagit blodprov för å se om ägglossning varit. Då hade jag väldigt låga värden.
Men har även testat å börja äta lchf kost då jag hört de kan hjälpa oxå.
Vad jag vet har jag inte pcos.
Har inte fått någon info om ulj el någon koll. Har bara fått de utskrivet. Men får be om en kontroll för å se om de funkar nästa omgång.
Härligt att de funkar för dig dagg88
Ja dagens sjukvård är hemsk. Har oxå fått kastat i ansiktet att jag å min man kan glömma hjälp å barn då vi båda inte har normal vikt.
Dok har jag försökt framföra att vi äter bättre å kämpar med att gå ner. Och har även talat om att när dottern blev till vägde vi minst lika mycket som nu å de gick på en gång.
Men de vill dom inte lyssna på.
Har funderat på att söka om igen kanske får bättre respons.
Har försökt i snart två år. Sökte hjälp för snart ett år sen...
Spännande håller tummarna ????
Jag har fått till mig å äta från dag 3 å fem dagar framåt. Tog sista i onsdags så får se om de ger något resultat.
Jag kände inga biverkningar. Ska inte heller in på koll. Har bara fått utskrivet å testa några månader.
Funkar inte de så fick jag söka privat annars å få hjälp. Men tycker ändå de är taskigt å få kastat i ansiktet att man får ingen hjälp bara för att man är överviktig. En utredning borde man väl kunna få.
Kämpar med vikten å att tappa kilon men lite hjälp å ljus i tunneln å posetiva besked från sjukvården skulle ju hjälpa lite.
Men hoppas verkligen detta å några kilo lättare hjälper.