• Lynxsa

Hjälp mig med bilbarnstol

Besafe! Älskar deras stolar. Har från 0-25 kg till båda tjejerna på 3 och 1,5 år. Byte så fort de kunde sitta från Babyskyddet till dessa stolar. Tror vi har modellen som heter nåt med x3.

Har en two way i andra bilen och säkerheten går inte att jämföra med Besafe. Så jag håller med ovanstående skrivare att som extra stol duger den.

• Lynxsa

Smakar det så kostar det. Så är de också bland de säkrast på marknaden och ska annvändas till 4 helst 5 års ålder. Var inte snål utan gå på en bra produkt från början!

• Lynxsa
    Joo3221414 skrev 2017-03-15 08:29:30 följande:

izi kid x3 går bara upp till 18kg!! Det vägde min son när han var 3 år så då var vi tvungen att köpa en för större barn. Blev en besafe någonting plus, går upp till 25,är helt grym på alla sätt förrutom att den tar mycket plats.

Fast om man inte har izo fix går de väl upp till 25 kg? Eller så blandar jag ihop modellerna. 3 åringen är uppe på 15 kg och ca 100 cm så hon kan ha sin stol tills hon blir 4. Då får lillasyster som kommer i juli ärva den. Blir rätt lagom för då är lillasyster ca 6 månader och bör kunna sitta i den med babyinsatsen. Gäller att planera
Svar på tråden Hjälp mig med bilbarnstol