Kan homosexuella män ha analsex med en kvinna?
Hur många homosexuella män tror ni kan tänka sig att ha analsex med en kvinna?
Hur många homosexuella män tror ni kan tänka sig att ha analsex med en kvinna?
Jag är hetro så d funkar men gillar även suga
Absolut inte jag kan ge , men har aldrig SJ fått då jag inte tänder på det, sen beror d även på partnern och om allt känns rätt då e ja villie att pröva
Rätt svar är 42
Jag är inte homosexuel , det är bara en fantasi, jag kör anal om min tjej gillar det annars föredrar jag vaginan. Men jag respekterar alla homosexuella där ute
NEJ! Rätt svar är 0. Om en man som betraktar sig som homosexuell kan tänka sig att ha någon form av sexolog med en kvinna så är han inte homosexuell utan bisexuell.
Kopplingen mellan analsex och homosexualitet är faktiskt svagare än mellan oralsex och homosexualitet!
Nu tror jag visserligen att svaret 42 är taget från Liftarens guide till galaxen men annars har du rätt. En man som frivilligt har sex med en kvinna är inte homosexuell.
NEJ! Rätt svar är 0. Om en man som betraktar sig som homosexuell kan tänka sig att ha någon form av sexolog med en kvinna så är han inte homosexuell utan bisexuell.
Kopplingen mellan analsex och homosexualitet är faktiskt svagare än mellan oralsex och homosexualitet!
Jag är helt säker på att det var ett skämt. Jag tyckte det var jättekul och skrattade rakt ut då jag läste det svaret.