• Loveinworld471

Kan homosexuella män ha analsex med en kvinna?

Hur många homosexuella män tror ni kan tänka sig att ha analsex med en kvinna?

• Svar på tråden Kan homosexuella män ha analsex med en kvinna?
  • Farrelito

Jag är hetro så d funkar men gillar även suga

• John22
    Anonym skrev 2017-03-01 23:34:48 följande:
    Nej, en heterosexuell kan det inte eftersom han har en mental spärr som gör att han äcklas av intimitet med andra män.
    Och om du blir tvingad till det under pistolhot?
  • Farrelito

Absolut inte jag kan ge , men har aldrig SJ fått då jag inte tänder på det, sen beror d även på partnern och om allt känns rätt då e ja villie att pröva

• Anonym (Nej!)
    Anonym (...) skrev 2017-02-28 21:01:28 följande:

Rätt svar är 42

NEJ! Rätt svar är 0. Om en man som betraktar sig som homosexuell kan tänka sig att ha någon form av sexolog med en kvinna så är han inte homosexuell utan bisexuell.

Kopplingen mellan analsex och homosexualitet är faktiskt svagare än mellan oralsex och homosexualitet!
  • Farrelito

Jag är inte homosexuel , det är bara en fantasi, jag kör anal om min tjej gillar det annars föredrar jag vaginan. Men jag respekterar alla homosexuella där ute

• LillaTjockaBertil
    Anonym (Nej!) skrev 2017-03-15 17:29:23 följande:

NEJ! Rätt svar är 0. Om en man som betraktar sig som homosexuell kan tänka sig att ha någon form av sexolog med en kvinna så är han inte homosexuell utan bisexuell.

Kopplingen mellan analsex och homosexualitet är faktiskt svagare än mellan oralsex och homosexualitet!

Nu tror jag visserligen att svaret 42 är taget från Liftarens guide till galaxen men annars har du rätt. En man som frivilligt har sex med en kvinna är inte homosexuell.
  • Anonym (Nej!)
    LillaTjockaBertil skrev 2017-03-15 17:48:53 följande:

Nu tror jag visserligen att svaret 42 är taget från Liftarens guide till galaxen men annars har du rätt. En man som frivilligt har sex med en kvinna är inte homosexuell.

Ja just det ja när du säger det känner jag igen det å jag fattade att du menade det som ett skämt så det var egentligen inte dog jag riktade mig till :D

Men råttorna ;) måste skratta gott åt vår art som har individer som TS som inte tänker hela vägen...
  • Gung Ho
    Farrelito skrev 2017-03-15 16:00:14 följande:

Intressant definition av hetero ;)
  • Glinda från Oz
    Anonym (Nej!) skrev 2017-03-15 17:29:23 följande:

Jag är helt säker på att det var ett skämt. Jag tyckte det var jättekul och skrattade rakt ut då jag läste det svaret.
  • Anonym (Nisse)
    Farrelito skrev 2017-03-15 16:00:14 följande:

Du skäms för att vara bög helt enkelt.
  • Anonym (...)
    Glinda från Oz skrev 2017-03-15 23:19:02 följande:

Jag är helt säker på att det var ett skämt. Jag tyckte det var jättekul och skrattade rakt ut då jag läste det svaret.

... Ja jag kunde inte låta bli o skämta lite. Det kanske är för att jag är bisexuell, men jag roas av alla trådar där "superhetero" killar vill suga kuk/bli påsatta, eller "heterotjejer" som gärna leker med väninnorna i sänghalmen emellanåt. Eller som i det här fallet, "homosexuella" som vill ha analsex med en kvinna.

Folk verkar ha oerhört svårt för etiketten på sexualiteten, men ganska lätt för att acceptera hur de själva känner, även om deras tankar inte är helt hetero.
  • Anonym
    Anonym (...) skrev 2017-03-16 11:41:07 följande:
    ... Ja jag kunde inte låta bli o skämta lite. Det kanske är för att jag är bisexuell, men jag roas av alla trådar där "superhetero" killar vill suga kuk/bli påsatta, eller "heterotjejer" som gärna leker med väninnorna i sänghalmen emellanåt. Eller som i det här fallet, "homosexuella" som vill ha analsex med en kvinna.

Folk verkar ha oerhört svårt för etiketten på sexualiteten, men ganska lätt för att acceptera hur de själva känner, även om deras tankar inte är helt hetero.
    Av någon outgrundlig anledning tycks vissa bisexuella ha oerhört svårt att ta till sig och begripa innebörden av begreppet heterosexuell (eller, för den delen, homosexuell).

Det går bara inte att banka in i deras huvuden att heterosexuell faktiskt betyder heterosexuell (samt att homosexuell betyder homosexuell) och inte "bisexuell som inte vågat sig ut ur garderoben".

Hur svårt ska det vara att i ett liberalt, sekulariserat land anno 2016 ärligt erkänna sig vara bisexuell? Hade de bott i Uganda så hade det varit mer förståeligt att de för säkerhets skull i varannan mening nämner att de är "superhetero" så ingen ska råka missa det.
Svar på tråden Kan homosexuella män ha analsex med en kvinna?