Jehova gör dig modig
Han hjälper dig att bli mer frimodig i ditt vardagsliv.
Han hjälper dig att bli mer frimodig i ditt vardagsliv.
Hur frimodiga är ni som lämnar era barn ensamma på onkolog avd för att det är Jehovas vilja att barnet ska dö för att det fått sjukdomen för att hen inte är troende nog? FY FASAN!!!
Jag är också troende, men skulle mitt tro kräver av mig att jag stöter bort mina nära och kära pga diverse medelåldersmässiga förklaringar, skulle jag snarare fundera om min religion är lämplig istället för att lämna mina anhöriga för att något fullständigt stört religiösa samfund kräver det.
Vet du egentligen hur det känns att berätta för något dödssjukt småbarn att hans föräldrar inte längre finns till?
Vad är det för fel på er? Många som tillhör någon religion, men ni är enastående.
Och DU är ssk? Var någonstans? På byns vårdcentral?
När det gäller dig ts. Sedan när spelar jesu död på korset någon roll för er? Du är ungefär lika trovärdigt som den här ssk´n som berättar om här att tron inte påverkar sjukvården.
Ni har definitivt för mycket fritid och för det andra för lite kunskap. Fakta!
När det gäller dig ts. Sedan när spelar jesu död på korset någon roll för er? Du är ungefär lika trovärdigt som den här ssk´n som berättar om här att tron inte påverkar sjukvården.
Ni har definitivt för mycket fritid och för det andra för lite kunskap. Fakta!