Så jävla trött på kvinnors falskhet. Män, sluta vara så desperata!
För det första, det är ett jävla gnäll från kvinnor i samhällsdebatten på att deras dåligt skötta kroppar inte duger eller lever upp till skönhetsidealen. Ja, så kanske det är. Men då ska man komma ihåg att kvinnors kravlistor på män är minst lika långa, dock på andra områden är utseende.
Är man som man inte social, inte har status, ett dåligt jobb, tjänar lite, saknar ett socialt nätverk osv - ja då har man inte mycket att hämta hos kvinnor. Nu tror ni säkert att det här är en gnälltråd, men icke! Jag är inte ledsen, jag är arg!!
Arg på alla korkade killar som är desperata efter tjejer. Ju mer desperata ni är, desto mindre vill kvinnor ha er. Och dessutom, ju mer desperata ni är, desto mer sexuell makt ger ni kvinnor. Tjejer är betydligt mer kräsna och försiktiga att inleda ett förhållande eller att ha sex än vad killar här. Tjejer behöver "värmas upp", och det kan ta månader. Det är ungefär som att vänta på ett byggnadstillstånd för att efter ett halvår få avslag.
Tjejer är även extremt falska. Hur många kvinnor har ni träffat som är helt uppriktiga? Som säger "nej jag är inte intresserad för dina fritidsintressen suger" eller "nej tack, jag dejtar bara killar som är populära". Du får aldrig reda på vad en tjej egentligen tycker om dig (så länge ni inte påbörjar ett förhållande dvs) eftersom hon alltid drar bullshit-förklaringar när hon inte är intresserad. Detta slår fan aldrig fel och jag är less på det.
Jag får jämnt höra att jag är rolig, trevlig, snäll, hjälpsam och alla de andra klyschorna från kvinnokäften. Trots detta visar ingen något som helst intresse mer än vänskap. Jag har varit korkad, så inte förrän nu har jag insett att kvinnor är fulla av skit. De är aldrig ärliga och raka, de säger aldrig vad de egentligen tycker utan bäddar in all form av negativt kritik i tio lager sockervadd.
Så en uppmaning till alla singelmän här: skit i de kräsna och falska fruntimren. Lev solo och njut av friheten. Konsumera porr för sexuell tillfredsställelse. Ge inte kvinnan mer sexuell makt över dig än vad hon redan har.
För dig som redan lever i relation: ge inte kvinnor sexuell makt. Var inte så jävla dyngkåt hela tiden. Säg nej när hon vill ha sex bara för att visa att hon inte kan få det när hon vill. Var inte så jävla mesig och sätt henne på en piedestal. Konsumera porr istället för att ha sex med henne för att sätta press på henne och få henne att anstränga sig för att bli attraktiv.
Skräpning, män!