• Cakh

Ruvartråd

Hej på er alla
    Jag är på ruvardag 10 idag. Tar lutinus 3ggr/dygn. Igår upptäckte jag lite svagt ljusrosa flytningar på trosskyddet samt kom med lite ljusrosa på lutinuspinnen. Min första tanke var: Nu kommer mensen det är kört!! Sovit oroligt inatt och sprungit på toa många gånger för att kolla om mensen kommit igång. Men inga fler rosa flytningar. Har nån av er andra oxå upplevt detta?

• Cakh

Imorgon har vi ÄNTLIGEN testdag! Väntan har varit lång och varit/är livrädd att mensen ska komma. Håll tummar och tår för oss imorgon
    Kramen

• Cakh

Då var testdagen äntligen här (att jag lyckats att inte tjuvtesta innan är en gåta)
    Det blev ett PLUS :) Vi är gravida!!
    Går bara runt och ler nu
    Kramar till er alla <3

• Cakh

Plussade på vår TD den 31/3. Undrar nu om någon vet någon tråd här för oss som plussat våren 2017. Hade varit kul att följas vidare till BF.

• Cakh

Ser i tråden att vi är några som plussat nu och jag håller alla tummar och tår att det kommer bli många fler pluss framöver här.
    Jag har precis startat en tråd som heter: Vi som har plussat efter IVF våren 2017. Jag tänkte att det kanske finns fler än jag som vill fortsätta att följa varandras resa till BF. Detta är min första graviditet i mitt liv och jag vill gärna följa andra och dela med mig av mina känslor och funderingar.
    Kramar

• Cakh
    Malin79 skrev 2017-04-02 20:40:28 följande:

Jag är så himla lycklig i dag, testade positivt i morse :)

Jag är på RD 11 och min egentliga testdag är på tisdag.

Stort grattis till er
  • Cakh
    Maran73 skrev 2017-04-20 08:39:48 följande:

Hallå allihopa!

Testdag idag!!! Sitter just nu på labb f att lämna blodprov & väntar på min tur. Fyyyyy vad nervöst! Vet inte hur länge svaret dröjer men tänker ta ett vanligt test imorgon bitti.

Känns som att det KAN bli plus, men d e ju bara spekulationer.... den som lever får se! Haft små små pyttespottings men bara lite brunaktigt el rosa. Fått svampinf av progesteronet så troligtvis är mina slemhinnor bara irriterade o torra. Oj, min tur! Kram o lycka till alla!

Åååå så spännande. Hur har det gått Maran?? Håller tummar och tår att du fått ett positivt besked.

Vår lilla grodd vi ruvar på går idag in i vecka 8 Känner fortfarande oro att detta inte ska gå vägen. Längtar tills vi passerat den magiska gränsen v12
    Lycka till ni andra och håller tummarna att det kommer många plus framöver i tråden

Kramar
  • Cakh
    Maran73 skrev 2017-04-20 11:56:46 följande:
    Tack f tummar! Idag lämnade jag ju bara lite blod så egentligen är ju testdagen typ imorgon då jag tror provsvaret kan komma, och jag kissar på stickan... Lär INTE bli så rofylld sömn inatt!

Om jag får lov att vara lite petig så är du inte ruvare längre, du är GRAVID! Hurra! <3
    Håller alla tummar och tår för dig imorgon oxå, kommer säkert gå bra <3
  • Cakh
    Maran73 skrev 2017-04-20 23:35:09 följande:

J A G Ä R G R A V I D!!!!! Provsvaren kom redan ikväll! Såååååå lycklig! <3

Åååå Maran så underbart att läsa. Så glad för din/er skull. All lycka till er!!! <3
Svar på tråden Ruvartråd