Bonusbarn som inte sover själv
Kan du åtminstone försöka ta in att barnet har ett extra trygghetsbehov efter flytten?
Att se bonusens behov av närhet som att barnet inkräktar på ditt rum känns inte sunt.
Kan du åtminstone försöka ta in att barnet har ett extra trygghetsbehov efter flytten?
Att se bonusens behov av närhet som att barnet inkräktar på ditt rum känns inte sunt.
Jag är förbluffad över er egocentrisk kvinnor som ska prioritera era egna behov framför ett osäkert litet barn. Ni borde skämmas så in i märgen över er omänskligt. Var det en överraskning att mannen hade ett barn? En eloge till de pappor som prioriterar sitt lilla barns behov!
Jag är förbluffad över er egocentrisk kvinnor som ska prioritera era egna behov framför ett osäkert litet barn. Ni borde skämmas så in i märgen över er omänskligt. Var det en överraskning att mannen hade ett barn? En eloge till de pappor som prioriterar sitt lilla barns behov!
Om ni läst hela tråden så har jag redan skrivit just det TT pappan kan sov med flickan. Uttalande vrida generellt mot många svarade i tråden angående att beröva små barns trygghet.
Du är gäst, i deras familj!
Jo, det är hon. Och med hennes inställning hoppas jag att pappan i familjen kommer fram till att det blir ett kort besök!
Vissa (dom vuxna) behöver anpassa sig mer än andra. Dom vuxna har valt att befinna sig i den situation de befinner sig i, ett barn har inget val.
Du kanske dock inte krävt att din partner och det trygghetstörstande barnet trängt ihop sig i barnets säng för att du skulle få den största sängen själv?
"Alla" vill inte alls dova i sin egen säng. Ts beskriver ju hur barnet inte vill sova i sin egen säng.