Vilka barn har mest rätt till egna rum?
Varför har 12-åringen eget rum men 15-åringen bara en skrubb? En 15-åring har större behov av eget rum än en 5-åring..
Varför har 12-åringen eget rum men 15-åringen bara en skrubb? En 15-åring har större behov av eget rum än en 5-åring..
Det finns verkligen ingen utrymme till extra rum nere i vardagsrummet och jag tänker inte sova i en bäddsoffa.
Jag jobbar både dag, kväll och nätter och måste få tillfälle att sova mellan mina arbetspass och så det funkar inte att sova i hallen heller
En gammal pojkvän till mig delade rum med sin syster när han var 16 o hon 12. Funkade bra då dom hade stort rum som dom delade av med en stor bokhylla.jag sov tom över där med han! så jag anser att syskon kan dela rum.däremot tycker jag att dom vuxna ska få ha eget sovrum o ha siTT samliv i fred!speciellt som TS jobbar natt ibland
Förstår hur du känner. Har tre egna barn och tre bonusbarn. Ja barn och barn, två av dem är vuxna 18 och 21 år. De bor hos min sambo och mej på heltid. De andra är 11, 12, 13 och 14 år, bor varannan vecka. 18-åringen går i gymnasiet och 22-åringen gör ingenting. Vi trängs allihop i en trea så vardagsrummet är numera sovrum. Där sover alla barnen och 18-åringen. Använd vardagsrummet till sovrum. Antingen för dej och din sambo, egna barnen eller bonusbarnen.
Lycka till.