Inlägg från: Bellaaaa94 |Visa alla inlägg
  • Bellaaaa94

För litet foster, hur gick det för er ?

Det är så att jag har varit på vul och jag trodde att jag var i vecka 8 hela tiden, men när han undersökte mig så sa han att fostret var aldels för liten för och vara i vecka 8. Såg mer ut och vara i vecka 6+6 fostret alltså. Men att själva " säcken " såg ut och vara i vecka 8

Mår jätte dåligt just nu, och undrar om någon har varit med om samma sak :( hur har det gått för er isåfall ??

Ska tillbaka den 30:e och få " domen "

Har den slutat växa så ska jag få tabletter för att påskynda " missfallet " , men tror inte att jag ska ta tabletterna samma dag då sonen fyller hela 5 år den dagen och nästa dag är det ju nyår /:

Snälla svara om ni har varit med om samma sak :(
  • Svar på tråden För litet foster, hur gick det för er ?
  • Bellaaaa94
    vickan5st skrev 2016-12-27 20:34:34 följande:

De har sagt till mig flera  ggr i början attt det var fel vecka sen har det vuxit ikapp typ så jag vet inte om de växer lite olika...

Okej får hoppas på det bästa för oss då /:
  • Bellaaaa94
    UnderbaraLillaÄlskadeJag skrev 2016-12-27 20:40:54 följande:

Så länge hjärtat slår är det strunt samma för så tidigt i graviditeten gör en skillnad på 1-2 mm på flera veckor så mäter de fel kan det skilja 2-3 veckor.

Dom sa aldrig något om hjärtat /:
  • Bellaaaa94
    Bmwz34 skrev 2016-12-27 20:48:02 följande:

Man vill ju bara höra bra historier i ett sånt här läge men samtidigt vill man ju veta om man frågar.. jag hoppas verkligen att allt går jättebra för dej och det gör det säkert! Jag hade otur och trodde precis som du att jag var 8+0 men blev tillbakadlyttad till 6+6. Fick komma tillbaka 8+0 efter som embryot var så litet, men allt såg bra ut med hjärta som slog. Vid 9+0 var vi på återbesök men då hade hjärtat slutat slå samma morgon trodde dom. Jag hoppas och tror att det bara var otur, och inget vanligt scenario!! Jag håller alla mina tummar för att din lilla växer vidare som den ska!

Ja men skönt och höra andra historier också så man kan ställa in sig på båda sakerna

Beklagar verkligen det som har hänt dig :(

Är det nu ett MA jag har så är det mitt 2 /:

Men har också 2 underbara barn här hemma ena fyller 5 år om 3 dagar samma dag som jag ska gå och få " domen " :(

Och dottern fyller 3 år om 6 dagar
Svar på tråden För litet foster, hur gick det för er ?