narie24 skrev 2017-03-08 19:56:33 följande:
Alltså jag känner att alla symptom blivit starkare igen. Molvärk, ömma bröst, flytningar, värkande höft, lätt illamående, hunger, trötthet zzzz...
Och sen lite halsbränna på det, och så gallan som känns av och till.
Ändå kan jag ta det. Det här är ju sista gången och jag njuter av att känna lillan röra sig där inne mest hela tiden. Får se vad jag säger om
några veckor hehe.
Vi kollar lite på hus, men då måste vi flytta en bra bit härifrån. Sonen börjar f-klass så det skulle vara bra om man tajmade det med augusti. Men dottern börjar tvåan och vill inte lämna kompisarna. Finns väl knappats några femmor häromkring och önskar en liten tomt att njuta av.
Samma här! Mkt trött och seg. Men känns bra ändå. Jag har alltid haft en dröm om tre barn men inte tagit det för givet på något vis. Nu känns det lyxigt och mysigt att vara gravid igen en sista gång och jag blir lycklig varje gång jag känner små sparkar och puffar
Min äldsta får byta skola nu när vi flyttar. Mitt i sista terminen. Men det är inte så mycket att göra åt. Vi måste ju ta smällen någon gång, tänker vi. Men visst är vi nervösa. Han är en känslig själ och inte alls förtjust i förändringar.