BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Inatt har jag känt bebisen Igen! Det är så häftigt. Och hormonranden börjar komma :(
Ja förstår det men ...om 2 personer räknar att dom samma dag är i v 10+0 då borde ju datumet va samma vid bf ? Det är uträkningen jag blir så fundersam på. Då kan ju inte den ena ha en bf dagen efter den andra
Jag utgår alltid från ÄL på 2+0 och räknar BF som 40+0, det har jag gjort med alla mina graviditeter. Sen spelar det ingen större roll på en ynka dag i beräkningen, bebisen kommer ju ändå när den vill, .
Är detta vår grupp?
Inatt har jag känt bebisen Igen! Det är så häftigt. Och hormonranden börjar komma :(
Åhh vad underbart . Jag vill också känna men får nog vänta ett tag då jag har moderkakan i framvägg
Åh fy fan vilken ångest. Läste detta om kräkningar nu. Angående "så vet du om nåt är fel". Är ju precis så här det är för mig. Börjar tokspy, precis som magsjuka, att ALLT jag sätter i munnen kommer upp, tre dagar innan jag går in i v 12. Ångesten nu. MVC inte öppet. Fy :(
Vissa räknar 39+6 som bf, andra 40+0. Jag är i v11+0 idag och har bf 30/7. Då är det v 40+0 för mig. Om du gick in i v12 i lördags och har bf 29/7 så har du 39+6 den dagen. Så båda är rätt! Och bebisen kommer ändå när den kommer. Sen kan olika appar räkna olika av andra anledningar också. Mina kommer alltid alldeles för tidigt så jag räknar med att föda i början av juli eller kanske i slutet av juni.