Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

BF Juli 2017 ny

Sofia12310 skrev 2017-01-04 12:17:58 följande:

Jag testade bikarboknat testet igår blev pojke, vi får väl se!

HÖRDE ÄVEN BEBIS HJÄRTA IDAG, letade i 30 min till slut hörde jag det 153-165 slag i minuten ungefär, lite mer verklighet nu! (Vecka 10+3) har inskrivning imorgon! :D

Ja pojke du har ju 50% chans där ;)

Oj letade du i 30 min.? Hoppas du vet vart du ska vara till nästa gång .....jag brukar säga att det är inte trycket som avgör utan tekniken..... hoppas din mage inte var helt röd.... det var jag 1a ggn jag testade den. Var ju bara det att jag tryck på höger sida när den var på vänster :)
  • Summerchild
    Sofia12310 skrev 2017-01-04 12:17:58 följande:

Jag testade bikarboknat testet igår blev pojke, vi får väl se!

HÖRDE ÄVEN BEBIS HJÄRTA IDAG, letade i 30 min till slut hörde jag det 153-165 slag i minuten ungefär, lite mer verklighet nu! (Vecka 10+3) har inskrivning imorgon! :D

Förresten du har bf 30 juli antar jag? Välkommen in i vår grupp 16-31 juli om du vill komma till en tightare grupp ....du ska givetvis vara på båda ställena :)
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-01-04 16:29:53 följande:

Jag har riktigt sugen efter frukt. Har alltid någon frukt tillgänglig att hugga in i. :) men har märkt att jag orkar inte.äta samma mängd mat som förut innan det tar stopp. Det är kanske bra iof:)

Hoppas så på att jag får tiden för rul imorgon. Är så inställd på februari men insåg när ja räknade att se kan ju bli mars också :)

Jag blir så besviken på mig själv när alltid sockret sticker iväg imorse 12.0 å det är riktigt dåligt.... jag är så avis på dom som får äta vad dom vill ....å dom som är kraftigt illamående känner jag mig i likhet till .... grrrr jag ska matvägra men hur länge vet jag inte ;(
  • Summerchild

Exakt å det är ju det jag inte gör ändrade kost då jag ville ha fibrer och äter gröt ...den är en sjuklig bov... hade dessutom halv banan i.....nej bacon ägg var min tidigare basföda ;( går tillbaks även om jag blir beroende av laktulos för trög mage.... och ut å pölsa i snön istället. Pft :)

• Summerchild
    Newbie84 skrev 2017-01-04 17:01:37 följande:

Måste vara jobbigt! Blir det bättre om du drar in på kolhydrater eller äter långsamma kolhydrater? :(

Ja jag skrev ovanför :) glömde citera
  • Summerchild
    GrönaDruvan skrev 2017-01-05 13:39:30 följande:

Gick bra på ultraljudet idag. De växer som det ska och är lika stora. Som det ser ut nu blir det två pojkar!

Grattis ...vilka fina pojkar .... :)
  • Summerchild
    FrökenMp skrev 2017-01-05 14:11:30 följande:

Har aldrig fotat min mage förrän idag (13+6) och jisses vilken skillnad det är på innan kissning och efter kissning haha! Vänstra bilden är tagen när jag var kissnödig och den andra direkt efter. Båda är tagna på morgonen :)

Hehe fin mage du.... 1a barnet.?... men vilket fall så kul att urinblåsan trycker ut magen så
  • Summerchild
    babydreams skrev 2017-01-08 09:58:42 följande:

Idag går jag in i vecka 13! Så glad att missfallsrisken nu har minskat med 65% :D dock verkar jag vara en av dom som fortfarande har illamående, typiskt!

Åååå vad sexigt ;) grattis!!! Jag har 6 dagar kvar av oro ;(
  • Summerchild
    AnnaCR skrev 2017-01-07 21:53:34 följande:

Hej härliga ni!

Jag hoppar också gärna in i tråden :)

Jag har BF 21 Juli <3

Så är i v13 idag.

Är det någon som är nära mig i vecka som vill följas åt?

&

Finns det kanske även en Facebook grupp att följas åt i?

Hej ja vi har en mindre grupp bf 16-31 juli 2017....du hittar den på gravid och sen en tumme upp :) vi vill gärna se dig där oxå
  • Summerchild
    LillaJag06 skrev 2017-01-08 14:30:13 följande:

Är gruppen för alla i hela Sverige eller är den för er som bor nära varandra? Jag har ju bf 27-28 juli och är gärna med :)

Hela Sverige:) ja kom in du ...sök gravid och en tumme upp så hittar du den
Svar på tråden BF Juli 2017 ny