BF Juli 2017 ny
Vattnet har gått 4 värkar på 10 min
Vattnet har gått 4 värkar på 10 min
Har du nån aning om vad dom dricker för shots? Jag vet inte vad dom pratar om... det var grunden till min googling....när jag kom in på cytotec. :)
Ok visste du nåt om medicinen när dom gav dig den? Vad är din inställning till den nu? :)
Nu är min lilla grabb här. 14.05 föddes han, 30h efter första verk <3 4500 g och 54 cm i jämförelse med "storebrors" 2960 g och 49 cm ;)
15 dagar idag och varit på viktkontroll igen på BVC. Idag ungefär 100g över födelsevikten! Woop :)
Nu när magen har gått ner så undrar man nästan hur i helsike hon fick plats där inne.
Idag kl 18:04 kom vår prinsessa hon var 4040 gr och 53 cm lång :))) igångsättning var ändå effektiv :))
Hittar inte nya tråden? Nån som kan länka?
Tjejer jag vet inte vad jag ska göra??!!! Jag har lidit av foglossning större delen av grsviditeten men igår morse vaknade jag upp med ischias smärta. Jag kan inte helt ärligt inte GÅ pga smärtan från vänster skinka/ben/lår som går enda ner till foten. Går inte att flyta benet. Smärtan är hemsk. Jag kan inte göra något. Grät mig till söms igår.. vad ska jag göra?? Någon med erfarenhet?
Jag tror helt ärligt att jag inte klarar av förlossningen med denna smärta! Det kommer inte gå :( är så ledsen och gråter över denna smärta på vänster sida.. gör så ont att jag svettas och känner mig svimfärdig
Jag ringde vårdcentralen som sedan bad mig ringa förlossningen. Så jag ringde dit och har fått en tid kl 9 hon bad mig ta med alla papper från barnmorskan. Ska träffa en läkare. Vet inte hur detta ska gå? Antingen får dom göra kejsarsnitt eller så ge mig extrem smärtlindring eller starta förlossningen så jag slipper gå med denna värk. Måste få kunna sova :(
Hoppas hoppas! Ska in kl 8.30 för bedömning. Men är det överfullt så kommer de nog vänta. Jag och min man ställer in oss på att få åka hem igen. Men kommer ändå bli ledsen känner jag.