BF Juli 2017 ny
Ooops, beställde visst bebiskläder för mer än jag tänkt mig.... svårt när man bara klickar in en massa så blir varukorgen plötsligt rätt full ;).
Ooops, beställde visst bebiskläder för mer än jag tänkt mig.... svårt när man bara klickar in en massa så blir varukorgen plötsligt rätt full ;).
Ja, vi väntar en liten tjej. Sålde/skänkte alla bebiskläder efter andra barnet så behöver ju en hel del.
Så mycket roligare att köpa bebiskläder än kläder till sig själv <3
Har blivit sjukskriven 25% från jobbet, mest pga mycket stress, oro och att jag inte mår helt 100 psykiskt, men allt hör ihop med graviditeten. Det gör att jag får mycket sammandragningar och min BM skickade mig till läkare som sjukskrev mig.
Dock är jag mer stressad på jobbet som sjukskriven eftersom att jag får mer att göra på mindre tid, men att jobba 100% funkar inte riktigt heller. Vet inte hur det ska lösas.
Vecka 28 idag för övrigt! :)
Går in i vecka 30 idag! Nu går det undan!!
Ja, det trodde man aldrig att man skulle sitta här i vecka 30 efter allt man gått igenom på 2 år...
Nu har du nog lite bättre minne än mig, men fick vi missfall samtidigt innan detta?
Jaha...jag själv minns ju inga namn..nästan så jag skäms. Men vad gulligt skrivet av dig.
Ja jösses, vilken resa man varit med om...jag hoppas verkligen på ett bra slut nu, för oss båda!
Magbild v30 med tillhörande läsning och stökig bakgrund. ;)
Jag tyckte den var bra, men eftersom jag är förstföderska så har jag ingen referensram för hur stark smärtan blir och hur jag kan tänkas reagera. Så det är svårt att veta om de tipsen som det står om i boken kommer fungera för mig. Men det känns ju alltid bra att ha övningar till hands, något att pröva och förbereda sig med. Vad tyckte du?
Vet inte om man får tipsa såhär men chansar.
Alla som vill pröva läsa den boken gratis så har storytel nu gratis i 2 veckor för nya medlemmar. Och där finns den. Kom bara ihåg att säga upp abonnemanget igen. Enda nackdelen är att man måste läsa på telefonen:) jag läste den först där men har nu beställt den då jag tror jag behöver läsa den fler gånger
Vi har börjat skriva ihop brevet. Men det är mycke för att förbereda sig. Gå igenom alla tänkbara steg.
Nu har vår vagnen kommit :)