Treansresa skrev 2017-06-23 23:31:46 följande:
Här har vi äntligen krupit ner i sängen. Vi har våran sista barnlediga, jobbfria helg på länge. Åt mysig middag och pratade om allt mellan himmel och jord! Kvalitetstid på max, tror det är viktigt att ventilera! Han berättade att han tycker jag varit väldigt lugn och enkel som gravid, såhär får jag gärna vara ogravid också;)
Sedan vart en en tur till grannarna så har Nattat en överförfriskad sambo i sängen. Nu hoppas jag inte förlossningen startar inatt eller imorgon! Haha blir kul med en bakis sambo! Men kände att man måste våga, är ju endå 26 dagar kvar:) efter detta blir det nyktert tills bebis är ute:)
Ja min är oxå väldigt onykter och träffade sin mamma så för 1a ggn säger han. Man vill tydligen inte supa med sina föräldrar. Sa han iaf. Men min familj dricker lite med måtta stor firanden även om barn är med. Min kille å jag har på söndag semester med sonen i 2v. Så då måste han vara nykter eller åka till sin bror om han vill dricka men som sagt börjar bli riskabelt och släppa lös sambons. Tänk om han inte får komma in full på förlossningen med mig... :( ....å det tror jag inte heller. Så ska jag hålla han hårt eller får dom bestämma sånt själva? När jag inte har några regler verkar det som att han tror han kan få göra som han vill. Fri själ och inte min son är han ju. En vuxen man men utan vett :)