Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

BF Juli 2017 ny

Sosozo skrev 2016-12-25 12:52:41 följande:

Vad tråkigt att du ska behöva känna så! Det är eg inte alls ok! Strunt samma vad ni sagt eller bestämt tidigare i livet. Försök tänk ut några ordentliga, tunga motkommentarer i förväg som du kan slänga tillbaka om någon börjar säga knäppa saker. Typ "vi måste få följs vårt hjärta i det här och jag skulle uppskatta om du respekterade det och var inte otrevlig, tack!" Eller "vad tråkigt att det där är din första reaktion. Verkligen trist att du inte kan glädjas för vår skull, jag hade förväntat mig mer av dig".

Jag håller med eller fråga samma till dom när dom ska skaffa 2 till fosterbarn .... -vill verkligen pappan i familjen det här? Mmm taskigt iaf
  • Summerchild

Mardrömsstart efter att vi berättat för alla ...

Mardrömmen började kl 3 på natten ....ja min kille å jag hade myst lite och var tyvärr borta 20 mil hemifrån. Och jag störtblödde när jag närmade mig toalett...blödde ner matta och rann längs mina ben.

Vi åkte akut till falun lasarett och stört blödningen slutade som en på/av knapp. Bebisen mådde bra och blödningen kom från en artär i slidan.

Jag har nu ont i magen som ett blåmärke . Skör. Men är annars lättat att bebis är kvar i magen och att det bara var sex som orsakade blodet.

Det var min läskiga fortsättning.

• Summerchild
    Sosozo skrev 2016-12-26 17:36:39 följande:

Nej men fy vad otäckt! Tur att det gick bra!!

Ja riktigt bra ....tänk vad alla ligger i riskzonen än ...och jag önskar att alla klarar sig. Bara några veckor kvar.
  • Summerchild
    babydreams skrev 2016-12-27 17:44:09 följande:

Är i vecka 11 nu (10+2) fick en kommentar på instagram att jag såg gravid ut :o omg, syns det redan?! Har alltid haft lite mage men ja den är kanske lite större nu

Ser ju ut som jag och är 9+3
  • Summerchild

Nej la ut hela bilden det var ju inte meningen. Hjälp

• Summerchild
    LillaJag06 skrev 2016-12-27 20:02:15 följande:

Ser ingen bild?

Den hann nog inte laddas upp. Annars kan du maila fl eller anmäla det inlägget ovh skriva en förklaring.

Jag anmälde det och dom tog bort den inom några minuter ....så tack ! Familjeliv
  • Summerchild

Nu blir det en bild jag kan nöjd visa
  • Summerchild

Min syns bara bakifrån ..tyckte det var lite dålig bild 9+0
  • Summerchild
    Beebii skrev 2016-12-28 20:30:51 följande:

När man känner den så vet man den känns som en liten halvhård boll nedanför naveln någonstans. Har inte känt av min än men är ju bara i v.11+0 nu

Grattis då har du passerat värsta delen av missfallsrisken
  • Summerchild
    Beebii skrev 2016-12-28 20:59:27 följande:

Tack! Ja det känns underbart! Kommer nog ha oron kvar men så länge jag mår som jag gör så lindrar det oron...inget ont som inte har något gott med sig!

Hur går det för dig?

Det går helt oki trots omständigheterna. Vi var ju på vul natten efter juldagen för att det forsade blod efter lite mys. Vi trodde att det var över. Men det hade brustit insides och bebis mådde dock bra. Läskigaste jag vart med om. Dessutomvar vi inte ens på hemmaplan. Men jag mår bra nu och kämpar mot värken och blod som ska läka ut :)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny