Bimbim79 skrev 2017-06-24 10:53:36 följande:
Samma som jag då! :) ilar kramp öm mensvärk. Förberedelser för vad som komma ska! Springer på toa för nr 2, på 1177 står det faktiskt att det tillhör inför förlossningen. Men också att det kan ta allt från timmar till veckor :/
Sambon drack sista gången igår, nu blir det inget förrän bebisen är ute. Han vill ju inte lukta alkohol när vi kommer in. Lite orolig va han klart för att det skulle komma inatt då, men men vi vore inte de första isf som kommer in midsommar med taxi o han druckit öl! Har ju BF först 24 juli egentligen, man kan ju inte tassa på tå i månader utifall att det skulle starta.
Ja, min sambo drack också sista gången igår, man vet ju aldrig när bebisen kommer liksom haha:D
Men jag har inte som mensvärk. Jag tror inte att det är det... när jag står upp får jag en jättejobbig känsla i nedre delen av magen. Känns som det trycker neråt och jag kan bli lurad och tro att jag har en sammandragning för allt känns så hårt och tungt men när jag vet att det inte är en sammandragning för jah brukar få svårt att andas då också. Jag får en känsla av att jag vill sätta handen under magen och liksom lyfta upp den haha!