Inlägg från: Danniella |Visa alla inlägg
  • Danniella

BF 15-31 AUG 2017

Halloj. Jag plussade för ett par veckor sen. Var på ett tidigt vul i tor, var i v 5. Ska tillbaka den 5/1 då jag hoppas på att få se små hjärtslag. BF runt den 24/8, kan bli lite tidigare då första barnen kom 9 dagar tidigare(På igångsättningsdatumet) och andra barnet blev jag igångsatt i v37.Börjar bli väldigt öm i brösten och har fått lergigan comp utskrivet då illamåendet har kommit. Håller alla tummar å tår för alla här inne????

• Danniella

Jag mår verkligen pyton. Gick in i v 7 idag(6+0). Världens illamående, ont i brösten, känner av foglossning, pulsen skenar, kissnödig.. Hoppas att veckorna går snabbt till v 12. Det här är första barnet efter min gastric Sleeve.. Just nu känns det som att vafasiken har jag gett mig in på????? men jag vet det är värt det i slutändan.Ska på mitt andra vul på tor. Nyår ska firas med kusin och familj samt vänner. Inga av dom vet att vi är gravida. Hur ska man lyckas dölja det när man mår illa hela tiden?????

• Danniella
    Danniella skrev 2016-12-30 11:49:02 följande:

Jag mår verkligen pyton. Gick in i v 7 idag(6+0). Världens illamående, ont i brösten, känner av foglossning, pulsen skenar, kissnödig.. Hoppas att veckorna går snabbt till v 12. Det här är första barnet efter min gastric Sleeve.. Just nu känns det som att vafasiken har jag gett mig in på:)men jag vet det är värt det i slutändan.Ska på mitt andra vul på tor. Nyår ska firas med kusin och familj samt vänner. Inga av dom vet att vi är gravida. Hur ska man lyckas dölja det när man mår illa hela tiden?

Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017