Inlägg från: NillaGreve |Visa alla inlägg
  • NillaGreve

BF Augusti 2017

Hejsan alla!

Jag hoppar gärna in här. Är gravid igen efter flera MA i rad. Detta blir mitt tredje barn och hoppas verkligen att det går vägen denna gång.

Jag har idag fått vara på ett tidigt VUL för att minska oron lite, och det visade ett (såg inga fler iaf) foster med fina hjärtslag <3. Fick samma vecka som jag själv räknade, dvs 7+4.

Själv mår jag skit, mkt illamående och väldigt ömma bröst. Dessutom svullen mage så får bara på mej mkt lösa leggings.

• NillaGreve
    Misscaswell skrev 2016-12-22 11:29:56 följande:

Hur ser man det? Jag ser bara "Bf augusti 2017".

Om man kollar på vä sida så ser man att första barnet är som "ämne".
    Angel in sight skrev 2016-12-22 11:48:59 följande:

Välkommen! Jag väntar också tredje barnet och jag tror detta är en blandad grupp med både förstföderskor och de som redan har barn.

Mysigt att få se bebis i magen. Beklagar att du behövt vara med om MA. Jag har inte haft något missfall men vi har försökt ett år innan det tog sig så jag känner stort behov av att få se att det är ett foster och att det lever så jag kan slappna av mer. Googlar för mycket och har läst om alla sorters hemska upplevelser.

Jag har mått superilla från och med v 7, alltså 6+0. Nu är det 6+3 och det är riktigt tufft. Vet att jag mådde illa fram till v 14 med min andra dotter men då var det överkomligt på nåt sätt. Nu är det konstant förutom när jag sover. Har också nästäppa och nyser flera gånger per dag och känner mig frusen.

Ja det har inte riktigt varit en dans på rosor men nu hoppas man verkligen att bulan (mitt arbetsnamn på bebis) vill hålla sej kvar.

Har haft minijul idag, svårt att parera illamåendet då vi helst inte berättar än men nu är det avklarat och jag får vila upp mej för julafton.
Svar på tråden BF Augusti 2017