Inlägg från: vad ska man heta |Visa alla inlägg
  • vad ska man heta

BF Augusti 2017

Monstermama skrev 2016-12-14 13:21:54 följande:

Hej!

Jag plussade idag, 2 dagar innan bim, med bf 23/8. Mitt tredje barn, och mitt och min mans andra gemensamma. Spännande!

Jag har med nyss plussat. Jag ska ha min mens imorgon egentligen. Mitt 4e barn med en ny man. De andra 3 har samma pappa.

När ska du ringa för inskrivning? Haha jag har glömt bort när man gör sånt
  • vad ska man heta

Fy vad jag avskyr när jag helt plötsligt börjar må bättre. Visst, jobbigt att må illa, men då vet man iallafall att allt är som det ska ????

• vad ska man heta
    89Mamma10o12 skrev 2016-12-17 16:43:47 följande:

Jag å min nuvarande har plussat (jag har 3 barn sen tidigare och han har två) är i vecka 7+3 idag å har problem med världens illamående. Till saken hör att vi bor 16 mil ifrån varandra å har våra egna barn på deltid vilket gör att ja är själv med mina barn å de enda ja gör är å kräkas hela tiden. ???? Sushi är det enda som hjälper kortvarigt kan inte minnas att ja haft de så här tidigare vid någon av mina 5 tidigare graviditeter.. Nån som har nå liknande otrevliga symtom?

Oj hur ska ni göra senare? Planerar ni att flytta ihop? Jag har med 2 barn och min kille har 2st sedan tidigare. Vårt första gemensamma barn. Känns lite pirrigt. Har du samma pappa till de andra barnen?
Svar på tråden BF Augusti 2017