Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF Augusti 2017

Jag vet inte riktigt vart jag hör hemma nu så hoppar in här också. Blivit flyttad på vul så har bf 1/8. Varken jag eller läkaren fattar något men hjärtat slår så fint där inne. V 6+2 idag. Så jag kör nog dubbelgrupp och ser vart jag passar bäst:) känns snopet att ha förlorat 2 veckor men är glad att bebis lever

• Treansresa
    Angel in sight skrev 2016-12-08 18:42:51 följande:

Ni som redan har barn, när tänker ni berätta för dem?

Vi tänker vänta tills efter v 12. Klarar vi att fortsätta dölja det så blir det nog ända till efter Rul. Men vill ej chansa då det är viktigt att dom får veta av oss få dom är så stora:)

Hur tänker du?
  • Treansresa
    Angel in sight skrev 2016-12-09 09:05:14 följande:

Jag tänker att jag vill vänta till v 13 och då hoppas jag ha varit på ett vul innan för att få bekräftat att bebis ligger rätt och lever. Mina barn är snart 7 år och 9,5 och jag vill inte att de får veta för tidigt när det är som skörast nu i början. För mig är det viktigt att vi berättar för barnen och att de får veta det först av familjen.

Det låter som här. Vill också att det första är över. Var på vul igår och såg hjärtat men det är ju inga garantier. Våra barn är mellan 7 och 11 så tycker också det är viktigt att dom vet först. Släkten kommer få veta allt eftersom det syns.
  • Treansresa
    LillaLilja skrev 2016-12-09 22:03:20 följande:

Pratade med 1177 och enligt dom är det jättevanligt med blödningar tidigt i graviditeten.. Jag avvaktar och ser vad som händer..

Brunt i trosan, men blodblandad ljus flytning på papperet när jag torkade.. Tog ett till gravtest (1 i måndags, 1 i onsdags och 1 nu) som var rejält mycket starkare än dom första där det bara varit en svagt svagt streck var det nu ett lika starkt som kontrollstrecket.. Borde ju ändå vara positivt?

Jag håller tummarna för dig. Jag fick en liten blödning samma dag jag plussade och har nu sett hjärtat slå så var ingen fara.
  • Treansresa
    Linutis skrev 2016-12-10 22:51:11 följande:

Tsunami brukar de va haha

Haha det har jag. Är helt sjukt vilken mängd
  • Treansresa

Jag känner mig också nästan symtomfri. Flytningar i massor, och ibland lätt illamående. Eller ja grymt trött är ja men de brukar jag vara nu i dec då de är bäcksvart.Annars mår jag toppen. Hade gärna kännt lite mer vissa gånger samtidigt som jag är glad att vardagen ej är så påverkad

• Treansresa
    Astridsmama15 skrev 2016-12-14 14:00:40 följande:

Igår testade jag ett cb med veckoindiktator. Lyckan är total! Samtidigt som jag är orolig. Hade mf i november så det verkar som att vi blev gravida direkt. Någon mer som blivit gravid direkt efter mf?

Grattis till alla som plussat!

jag är nu gravid direkt efter ett tidigt missfall i vecka 6
Svar på tråden BF Augusti 2017