BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-17 14:09:28 följande:
Håll ut, det kan komma. Jag frågade kliniken varför testdagen var så sent (20dagar efter äggplock om det varit färskförsök) och då sa de just att efter 14 dagar som i vanlig cykel är BIM kan det ge falskt negativt resultat. Inte förrän TD kan man veta säkert. Så ge inte upp hoppet än :)
Jag har inte heller ngra symptom förutom också humörsvängningar och aningens ömma bröst (men knappt märkbart om jag inte kommer emot dem). Molvärken är borta samt även smärtan jag kände i ljumskarna. Skulle gärna ha fler symptom. Får för mig att det är ngt som avstannat där inne just pga att jag ej har symptom.
Håller tummarna för dig
Åhhh tack snälla du för pepp :) Jag hoppas verkligen att jag får ett plus snart. Läst om flera ny gravida som inte känner någonting alls så det är nog inte så ovanligt.
Din lilla mår säkert jätte bra där inne. Snart kommer det med all säkerhet fler symtom :) då kommer du tänka tillbaka och tänka att det var så skönt där i början när man mådde som vanligt :) :)
Jag förstår bara inte det här med att man kan känna sig så gravid ena dagen och sen känner man ingenting på flera dagar :/ sa till min man häromdagen att jag tror jag är sååååå gravid och jag skulle bli väldigt förvånad om testet visade negativt. Och nu sitter man här och tvekar massor.. berg o dalbana känslomässigt det här.
När jag väntade min son som föddes 2014 genom färsk försök så plussade jag sent. ( min man som påminde mig om det idag när jag i princip gett upp)
så jag hoppas att det är så även denna gången :)