tidigt missfall vecka 4
Hej! Plussade (väldigt svagt. Men två plus och det sista starkare) i vecka 4. Ca v3+3.
Bara tre dagar senare kom blödningen (två dagar innan beräknad mens) ingen särskilt smärta. Inga större mängder blod. Inga klumpar eller hinnor vad jag kunnat se.
En dag efter blödningen så visade testen negativt.
Missfallet kom 23 november. Idag 27, och blöder inte längre.
Hade jag aldrig plussat hade jag aldrig fattat att det var missfall.
Tänkte att det kanske var en "normal" blödning. Men eftersom testen nu är negativa måste det ju vart missfall. Men varför fick jag inte ont? Fick som mensvärk men upplevde faktiskt blödningen MINDRE än vanliga mensen och lika lång/kort (4dagar).
Hur ska jag tolka allt? Jag borde nu kunna ha sex och bada som vanligt? Borde kunna få ägglossning som vanligt och försöka på nytt?
Allt känns som vanligt nu.. måste jag göra någon kontroll för att se så allt äe ute? Pratat med 1177 när blödningen började men därifrån lät det som att jag bara skulle vänta ut blödningen och se var det bar eftersom det var så tidigt.
Som sagt, hade jag aldrig fått två plus hade jag levt som vanligt, använt tampong och haft sex. Och trott att mensen kom
Två dagar tidigt bara.. men...?
Kan ingenting om detta.. såfort jag googlar on missfall och blödning och test efteråt så står det att många får kraftiga blödningar som slutar efter ETT PAR VECKOR med smärta i magen och klumpar i blodet. Samt att testen kan visa positivt upp till 4 veckor efter MF.
Var jag aldrig gravid? Fick jag TVå falska positiva svar eller har mina hormoner sjunkit snabbt för att dem var så låga? (Plussade OCH fick missfall innan beräknad mens)
Hjälp!
Har sådan barnlängtan.