Pappasjänta skrev 2016-12-07 10:59:28 följande:
Hej!
Jag ha precis börjat med apiforce/bidrottninggelé efter 8 månaders försök att bli gravid.
Slutade med p-piller i maj..Fick mf efter en graviditet som jag ej visste om då jag trodde det var "första mensen". Efter detta har kroppen varit kaos. 38-45 dgr menscyklar, otaliga äl tester oh gravtest, man försöker "känna i kroppen eftern symptom " o blir allmänt stressad över att man inte är säker vad man känner o inte.
I vart fall arbetar min mamma med hälsokost..jag själv har varit lite passiv till att ta tabletter som komplement, men just nu känner jag sån otrolig hopplöshet.
Jag tar 2 tabletter på kvällen innan jag går och lägger mig (enligt förpackning. Ska man ta en på morgon innan frukost) men jag får lita på mamma..gör allt för att få ordning på kroppen just nu.
Lycka till alla!
Kul att du hoppar in, även om det förstås är av en mindre kul anledning då, vore ju roligast om man vips blev gravid när man önskade :) Vad säger din mamma om Apiforce? Alltid spännande att höra yrkespersoners erfarenheter och kunskaper tycker jag :) jag tar också på kvällen innan läggdags, fast bara en. Har regelbunden cykel men ville testa för att ev kunna ge kroppen en liten kick ändå liksom :)