• Cecilah

Fler som börjar med Apiforce/Bidrottninggelé i hopp om graviditet?

Hej! Denna månad är 4e försöket för oss och jag har aldrig varit gravid tidigare. Hörde också talas om bidrottningsgele så efter 3e försöket beställde jag hem Royal Jelly och åt det från cd 3 till ägglossning. Är idag på äl+8 så vi får se hur det gått för mig denna månad. Hoppas självklart som er att det funkar!

kCEG: Beklagar missfallet! Du verkar ha erfarenhet av bidrottningsgele, funkade det på dig sist?

• Cecilah

Min äl var väldigt tydlig bara, och min temp dök upp direkt dagen efter och var liksom inte stegrande som förra månaden. Har känt av stick och sånt och även mina bröst som ömmar men det kan lika gärna vara av progesteron halten så vi får se, uppdaterar er såklart! :)

• Cecilah

Har BIM den 27e så på söndag :) tack för tummarna! Hoppas nu bidrottningsgelen gör susen!

• Cecilah
    mariama skrev 2016-11-23 16:09:33 följande:

Verkligen! Åh man är ju så himla otålig?! Vill bli gravid NYSS! Har fått mina tabletter idag så ikväll tar jag första. Har du också tagit på kvällen?

Jag tog på kvällen innan jag skulle sova :)
  • Cecilah

Jag har haft ovanligt ömma bröst bara. Men det kan ju vara för att mina hormoner är olika mycket varje gång. Testade idag äl+11 och fick ett minus. Tror inte det blev något denna gång! kanske också borde testa att äta hela nästa cykel.

• Cecilah

Jag fick mens i helgen! Blir nu ett andra försök med bidrottningsgele :)

• Cecilah
    mariama skrev 2016-12-18 09:35:05 följande:

Vet inte om det var bidrottninggeléns förtjänst, men jag hoppas, men jag är gravid! Fick positict med cb digitalt nyss på BIM-1!!! Känns fantastiskt men vågar knappt tro på det!

Gratttis!!
Svar på tråden Fler som börjar med Apiforce/Bidrottninggelé i hopp om graviditet?