KCEG skrev 2016-11-24 08:27:47 följande:
Mina andra barn är 6 och 7 år gamla, och min yngsta blev till med Apiforce, men vet såklart inte om det verkligen var så eller om det hade blivit ändå.
Jag har ätit Apiforce i flera år för att ha koll på min mens, och ägglossning just för att jag inte äter preventivmedel.
Så jag har använt det i syftet att undvika en graviditet i flera år. Jag har haft extra bra koll på ägglossning och mensen har alltid kommit mellan 08-10 varje gång.
Jag håller däremot med ensamärstark, man ska vara försiktig och lyssna på sin kropp. Alla regerar olika precis som att vissa kan äta p-piller och andra inte. Så Apifprce är inte för alla. Det funkar inte som man önskar för alla såklart!
Jag har inte ätit de sen mitt MA då jag inte vill mixtra med mina hormoner och så men nu har vi försökt utan några månader och inte lyckats. Så därav mitt beslut att pröva och se vad det ger.
Hoppas givetvis på ett plus, som generar en levande bebis en vacker dag!
Nej vet man man förstås inte men värt ett försök. Men yngsta, försökte ni länge innan och vips blev du gravid eller hur var det den gången?
Ja visst, en del verkar det bli struligt av. Tror också att det påverkar olika människor på olika sätt. Kanske det även beror på vad "problemet" är, alltså vad anledningen till att man inte blir gravid på direkten är, liksom. Jag ger det också några försök :)