Trump som president :( vad händer nu?
Det hjälper inte på det fetstilta på Trump och säga han saknar förmåga är galet och senil och fet och har dålig stil.
Han är solklart president och inte bara en konstruktion i USAs huvud.
Du kommer inse då är det försent att ditt hat är kontraproduktivt.
Om du gör om vanligt och svarar att i ditt syfte Trump härmar SDs trams på motivering att du skriver skämt inlägg för driva med alla senila.
Hatar inte något, dock en hel del kritik på många områden, men även bra saker görs.
Så säga jag hatar Trump är inget annat än dina ord.
Tycker jag om honom, nej, men det är inte samma som hata.
Så du får ta ansvar för dessa ord.
Inte jag
Varför en sådan förkärlek till lägga orden i mun på folk?
Klarar du inte av att diskutera annars?
Vart har jag sagt att han inte är president?
Det jag sa var att han fick mindre än 50% av rösterna och att nå till 51% är inte nödvändigt alls.
Eftersom jag inte hatar, så svårt och bli kontraproduktivt.(hat är inget annat än dina ord).
Och sen har amerikaner generellt det svårt och läsa svenska, så någon påverkan där finns det ingen logik att ha.
Men skoj du har så höga tankar om mig.
Har aldrig haft diskussioner om Trump och SD och härma eller vad du tror.
Men skoj se att du försöker i alla fall, det går dock inte så bra för dig då du lägger orden i mun på mig i varje inlägg, i tron att denna gången kanske jag går på det.
Men nej, inte den här gången heller, vill du försöka igen och se om jag missar när du lägger orden i mun på mig?
Och vet du att du aldrig ens en enda gång har lyckas påvisa vad som är kontraproduktivt.
Det är ju inte så när du säger SD är ett rasistiskt parti, och säger detta om och om igen.
Men sen säger att deras väljare inte är rasister, det är ingen som tror på detta då du bara upprepar detta om och om igen = SD är ett rasistiskt parti.
Då går det inte ens utesluta deras väljare och säga dom inte är rasister när man upprepar den maniskt.
Men jag redan motiverat detta för dig, dock har du inte motiverat en enda sak som är kontraproduktivt här och som jag sagt.
Utan det är mest du som lägger orden i munnen, och sen "diskuterar" du vidare som det vore jag som säger så.
Det är en mycket roande diskussion, som jag kommer svara på till värdens ände.
Sen om 2018 valet och 2022 valet här, så vet jag att jag kommer ha rätt och bästa är att jag komemr säga vad var det jag sa, och sen fortsätter du ditt sätt som stärker SD position.
Och SD är beroende av personer som dig, och boosta dom genom en polarisering.
Men varför berättar jag detta för dig kan man undra, då du inte förstår detta ändå.
Du bara tror du gör rätt i ditt blinda hat mot SD, och kommer fortsätta och ljuga om SD.
Men om SD kan jag hålla med om att jag hatar dom som parti(då det är ett kasst parti), men kommer aldrig göra som du och och polarisera och köra svart och vitt som du.
Och Trump hatar jag inte, vilket betyder om Trump inte har ett senilt beteende, så kommer jag inte säga han är senil.
Och kommer han inte ihåg ens vad han sagt själv om Syrien, så blir det väldigt tokigt när han sen säger precis tvärtom mot tidigare.
Och undra om senilitet är bara naturligt, eller kanske man kan kalla det tidig alzheimer, nått problem med minnet har han dock.
Då bägge påståenden inte kan vara rätt.
Kan du ens greppa det?