Trump som president :( vad händer nu?
Absolut inte, inte ens nära.
Men förstår du inte kan greppa detta, men en dag växer du upp och kommer inse en del saker.
Absolut inte, inte ens nära.
Men förstår du inte kan greppa detta, men en dag växer du upp och kommer inse en del saker.
Samtliga av dessa skvalleravdelningar har större tilltro än hela FOX, fox news är en skämtkanal.
Men du växer upp en dag och inser hur tokigt det blev för dig, innan dess kan du försöka men FOX news kommer förbli en skämtkanal.
Det finns par områden SVT är rätt kassa, men politik brukar vara bra.
Du kommer en dag växa upp och lära dig nått, men idag så inser vi alla att du är så fast i din bubbla att du inte ens förstår att FOX news är en skämtkanal och sista stället och leta efter nyheter.
Även när du väljer att säga alla dessa är värdelösa och sen säger FOX news skulle återspegla verkligheten.
Så blir det extremt tokigt och fel för dig.
Även om man ska kritisera SVT och resten, så försök och få det rätt, för nu visar du bara att du inte har förmågan att ta in fakta som skulle var emot en som Trump.
Men du kommer en dag växa upp, jag kanske inte är där och tar och säger vad var det jag sa.
Så säger det nu istället, så får du spara det tills du växt upp.
"Vad var det jag sa!!!"
Enda du berättar i detta inlägg, är att du håller med konspirationer i överflöd.
Det finns inget med Hillary, det är sedan flera år pinsamt uppenbart.
Men sure, starta du en utredning med alla inblandade(annars blir det som valfusk utredningen som blev tråkig när man var tvungen dela med sig av uppgifter till övriga/alla utredningsmedlemmar.
dvs man springer iväg med svansen mellan bena och inget händer som vanligt.'
Återkom när en utredning har startat om Hillary, vilket kommer betyda vi aldrig mer hörs om du ska följa den.
Ja, du verkar rätt omogen, så såklart jag vill du ska växa upp.
Men ingen fara, det sker en dag och då kommer du helt ofrivilligt tänka på mig och säg för dig själv "Han hade så rätt".
Nope, det har man redan rett ut, och det är när man som du tror det finns mer som det bara blir en konspiration.
Fakta avprogrammeras inte.
En dag växer du upp, vi syns då i din pinsamhet,.
Vi kan inte hjälpa dig med dina konspirationer och oförmågan ta in fakta.
Men ska ge dig att SVT är sådär på vissa områden, men som du försöker göra det till är svaret = Inte en jävla chans.
Vill du ha skämt så titta på FOX news och sen inbilla sig detta återspeglar världen.
De begränsar nyheter pga deras politiska agenda.
Ja, en del har denna problematik, dock är FOX i en egen klass.
Sen tycker jag det om CNN är mest roande, då man alltid hör fake news.
Och sen kommer länkarna som stödjer deras sak, och då är det helt plötsligt okey.
En del har förståndet att låta bli CNN -länken, men de väljer då bara andra länkar som i sin tur är baserat på CNN.
Dock kvarstår att FOX news är ett skämt, men dock har de lindat en stor grupp människor runt sitt finger.
Eller som Obama sa, "Om jag bara tittat på FOX news, så hade inte jag heller röstat på mig.".
Sen har jag alltid tyckt SVT är lite konstiga, där de är grymma på vissa områden med fakta och objektivitet.
Men kommer till invandring och droger, så är/kan de vara katastrofalt dåliga ibland och speciellt vissa områden.