Trump som president :( vad händer nu?
Jag tror att det är uppenbart för alla vuxna människor som läser den här tråden att det är den som inte längre litar på SVT, SR, DN, SVD o.s.v. som är radikaliserad.
Jag tror att det är uppenbart för alla vuxna människor som läser den här tråden att det är den som inte längre litar på SVT, SR, DN, SVD o.s.v. som är radikaliserad.
Vad tycker Flash Gordon och ni andra Trump Lovers om Donald Trump nu när han medverkat till att Natolandet Turkiet kan anfalla kurder i Syrien? Tips, här kan ni läsa om Erdogans styrkor som skjuter bakbundna fångar medan de skriker Allahuakbar..
edition.cnn.com/2019/10/13/middleeast/syria-turkey-kurdish-politician-intl/index.html
Biden var solklar vinnare i den första debatten.
Några röster från den svenska debatten på twitter
Det är bara tre amerikanska presidenter sedan andra världskriget som inte lyckats bli omvalda. Donald Trump är en av dessa och en majoritet av de amerikanska väljarna inser att han aldrig borde ha blivit vald ens den första gången.
Det är bara tre amerikanska presidenter sedan andra världskriget som inte lyckats bli omvalda. Donald Trump är en av dessa och en majoritet av de amerikanska väljarna inser att han aldrig borde ha blivit vald ens den första gången.
Skönt. nu är presidentvalet klart. Trump fick lika få elektorer som Hillary Clinton 2016 och Biden fick totalt lika många som Trump fick i förra valet. 77,5 miljoner väljare la sin röst på Biden vilket är fler röster än vad någon annan president tidigare har fått och hela 5,2 miljoner fler än vad Trump fick.
Jag läste att Bidens totala röstandel just nu uppgår till 50,8 procent. Ingen utmanare till en sittande president har nått högre sedan Franklin D Roosevelt 1932. Det säger en del om Trumps stora misslyckande..
Jag såg att Irans president delar er glädje över att Trump förlorade valet.