klyban skrev 2017-04-05 18:53:09 följande:
Det legat på minus i många år.
Möjligen. Eller inte. Jag har sett uppgifter på att det ökade under Obama men hittar inget länkbart vettigt på det. I vilket fall som helst är en minskning med 2/3-delar bara på ett nytt tonläge i Vita Huset förstås anmärkingsvärt.
klyban skrev 2017-04-05 18:53:09 följande:
Sen är frågan vem som ska jobba inom området plocka frukt och grönt..
Arbetskraftsinvandring.
klyban skrev 2017-04-05 19:09:31 följande:
En sak som oroar och det är att han omger sig med vänner, vilket betyder han antagligen är helt ovetandes hur det går för honom.
Alla presidenter, eller presidentkandidater omger sig med "vänner". Helt enkelt för at tamn jobbat ihop länge. Clinton x 2, Obama, JFK. Alla hade de släktingar och vänner sedan länge som närmaste personer.
Tror du att de också "var ovetande" eller är det något du bara tror om just Trump?
Ja, Hillary är gårdagens nyheter, och bara retorik när man säger skandaler..
Skandalerna är riktiga. Hemligstämplat material på en egen hemmsnickrad server (som dessutom hackades av någon främmande makt) som hon spred omkring sig. Städerskan fick dra kopior på materialet åt henne. Bland annat. Men hon kan mycket väl komma tillbaka i sammanhaget.
Jag tror inte på ett ord Trump säger utan dubbel och trippel kollat.
Och dubbel och trippel kollar man inte, så räcker det oftast en två dagar innan det har löst sig själv och sopsorterat i högen lögner.
Kollar du upp det ser du att han normalt sett har rätt. Kollar du
inte litar du alltså på MSM:s rapportering och får då "veta att han har fel".
Vad som är vad med Ryssarna, det kommer ta ett bra tag och reda ut..
Ryssarna ja, det blir en historia det. Möjligen, dock, inte åt det håll som demokraterna oc hMSM verkar hoppas på.
Obamaadministartionen har alltså påkommits med att avlyssna och aktivt "av-maskera" trumpmedarbetare sedan över ett år innan valet. Uppgifter om dessa medarbetare spreds sedan av regeringen inom hea säkerhetsapparaten. Obamas säkerhetsrådgivare Susan Rice är den som verkar hamna i centrum av den skandalen.
Samtidigt har vi nu påvisade direkta kopplingar mellan Hillary & hennes team och ryska affärsintressen under hennes tid som utrikesministercoh under valkampanjen 2016.
Ännu saknas några påvisade felaktigheter från Team Trumps sida.
Men väldigt beklämmande att man har en en del mötet mitt i valruschen och med Ryssar.
Jag antar att det inte är någon idé att fråga för tredje(?) gången vilka möten du tänker på?