Världsmedborgare skrev 2017-02-07 16:44:22 följande:
Det skulle inte förvåna om vi i framtiden kommer att få höra, att just lögnerna inför militären om att media mörkat terroristattacker, var det som utlöste en strategi/planläggning för att avsätta Trump som president.
Jag undrar hur i h-vete nån vara så dum, att man inför de som troligen har mest kunskap om terrorism, ställer sig och blåljuger om just terrorism.
Och hade den närvarande militära personalen inte kunskapen personligen, så har deras närmaste samarbetspartners det.
Jag säger det igen, det måste vara nåt fel i skallen på Trump, och skulle mot förmoden inte det här få anhängare av Trump att inse, att nu har det gått för långt, gränsen är passerad för vad även vad många anhängare kan stå ut med.
Om inte, ja då är det bara att inse, att inget vad Trump tar sig till med nånsin kommer att vara fel för dessa personer.
---------------
Nu börjar jag faktiskt bli lite orolig för vad som kan hända med USA:s ekonomi, om dom inte får stopp på Trump.
Världen behöver en stabil ekonomi i USA, vi/Världen behöver ett stabilt USA, och stabilt är det minst av allt just nu med Trump vid makten.
Hm, du är egen företagare om jag inte minns fel.
Det finns en kultur inom vissa företag att vd alltid har rätt, hur jävla dum och korkad hen än är.
Jag gissar att Trump är en produkt av en extremvariant av en sådan kultur och att detta i kombination med hans narcissim är skälet till att han framstår som fullständigt galen.
Det är ju inte ens möjligt att göra en parodi på Trump i och med att orginalet framstår som en dokusåpeparodi på en president.
Det finns två olika metoder att avsätta en president i USA, antingen riksrätt eller också att kongress, regering och vicepresident gemensamt förklarar att presidenten är oduglig för sitt ämbete.
Jag tror att USA kommer att tvingas ta till den sistnämnda metoden.