Någon som ska göra FET under november?
Hoppar in här, omslag igår återföring på fredag. Gjorde en återföring i oktober som dessvärre inte gav önskat resultat.
Hoppar in här, omslag igår återföring på fredag. Gjorde en återföring i oktober som dessvärre inte gav önskat resultat.
Haft återföring idag, ena ägget klarade upptiningen sådär så därför tinades även vårt sista ägg upp och klarade sig galant.Det första ägget repade sig dock under dagen och frågan ställdes ifall jag ville sätta in båda med risk för tvillingar. Vi valde dock att bara sätta in det som var i bäst kvalité då jag inte ville riskera en tvillinggraviditet med alla komplikationer som det kan innebära samt att mina tidigare graviditeter har inte varit helt lätta så vi vågar inte chansa. Så nu håller vi tummarna för att det faller väl ut. Fick testdag 1/12 men mensen ska komma den 27:e. Time will tell :)
Jag använder Lutinus sedan ca 1 vecka innan återföring och ska fortsätta med det fram till vecka 10 om jag blir gravid. Sjukt Jobbigt!!
Läkaren menade att kvinnor över 40 kan behöva ett visst hormonstöd. Första återföringen gjordes utan Lutinus.
Hoppas nu på ett plus :) Skulle haft min mens igår och den lyser ffa med sin frånvaro. Har testdag på onsdag så då får vi se. Har inga dessvärre inga symptom än och hoppas bara på att det inte är Lutinuset som gör att mensen inte kommit än.