• Anonym (5)

Ni som gjort äggplock, hjälp!

Nu är det ett bra tag sen, men lite minns jag ju. Tror jag fick nåt lugnande innan. Det smärtstillande varierade. 2 tog inte alls, men så är jag extremt svår att smärtstilla också. För de flesta biter det. Själva ÄP går ganska fort. Sen får man vila-och fika nåt. Hela dagen efter vilade jag för man blir öm och blöder lite också. Sen är man okey dagen därpå igen. Lycka till!

• Anonym (5)
    Anonym (tintin) skrev 2016-10-24 07:17:19 följande:
    Tack för att du delar med dig! :) ja jag fick intravenöst smärtis för spolningen o de fick fylla på för gjorde ont ändå. Så känns som det kan behövas lite. Är så stressad och orolig. Planen efter är iallafall att åka hem och vila med katterna! Tack!!
    Var det Perfalgan du fick? Enda som funkat för mig ö.h.t i smärtstillandeväg. Det har de flesta kliniker och man kan be om mer eller nån kombo med annan medicin också. Tänk på att du helst inte ska köra bil själv hem efteråt. Jag hade inte ens kunnat-man blir lite off och har lite ont.
  • Anonym (5)

Vad bra att du har skjuts!  Jag var mest off p.g.a smärtan och för lite sömn innan. Mediciner påverkar mig ytterst sällan. Men ås himla ont efteråt gjorde det inte. Som mild mensvärk. Och då jämför jag med endo. som jag hadeso m ung och det går ju bara inte jämföra.

• Anonym (5)

Jag vet hur det känns- tro mig! Förlamad p.g.a ryggskott och fick ingen hjälp, op:at visdomstand helt utan bedövning och 2 ÄP där jag skrek rakt ut. Man får stå ut helt enkelt. Och 11 ägg är fantastiskt bra!! Glad NU håller vi tummen för dom och hoppas du slipper det här nåt mer. {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (5)
    Anonym (tintin) skrev 2016-10-27 02:47:43 följande:
    Usch! Ja jag tycker en borde vara van vid smärta vid det här laget (endometrios, hypotyreosmärts och fibromyalgiskov) men icke. Är väldigt svår att bedöva/smärtstilla tyvärr :/ Livrädd för återföringen imorgon. Om det blivit något överlevande embryo dvs. Men jag hoppas på det! :)
    Vi är rätt lika ser jag. Fibbro även jag. men det där med att vara svår att smärtstilla och bedöva var jag långt innan fibbron också.

ET känns knappt alls. Stoooooor skillnad mot ÄP och går väldigt snabbt. Klart det blir ET med så många ägg! Skål
  • Anonym (5)

4 i frysen är extremt bra!! Skål

• Anonym (5)
    Anonym (tintin) skrev 2016-11-03 16:26:27 följande:
    ja det känns jättebra! såg i journalen att de även lyckats få ett femdagars som nu ligger i frysen så fem (!) totalt. Känns fint :) nu är det bara väntan på o se om det här försöket funkat eller inte. Är på rd7 nu! 
    Alltså, så många i frysen + en blastis ger garanterat minst ett barn. Glad Heja ägget nu!
Svar på tråden Ni som gjort äggplock, hjälp!